The New Stuff - Suit digital marketing

Αλλαγές και στον αλγόριθμο του Twitter

Danae Athanasopoulou


Την ώρα που το Facebook κάνει συνεχείς αλλαγές για να προσφέρει όσο το δυνατόν πιο ποιοτικό περιεχόμενο, τώρα και το Twitter ανακοινώνει ότι “δουλεύει” τον αλγόριθμό του ώστε όχι μόνο να κάνει visible στους χρήστες του tweets που τους ενδιαφέρουν, αλλά και να τους προτείνει περιεχόμενο relevant με τα ενδιαφέροντά τους.

twitter

Μπορεί μέχρι στιγμής το Twitter να ήταν γνωστό για την ιδιότητά του να μην φιλτράρει το περιεχόμενο που βλέπουν οι χρήστες στο newsfeed τους, ωστόσο αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλοί να δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν τα ποιοτικά μηνύματα από τα ενοχλητικά, καταλήγοντας να χρησιμοποιούν το δημοφιλές social network όλο και λιγότερο. Γι’ αυτό, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωσή του, η ομάδα του Twitter σχεδιάζει αλλαγές που θα κάνουν τις υπηρεσίες του πιο φιλικές στον χρήστη και πιο relevant προς τα ενδιαφέροντά του, ανάλογα με τις σελίδες που κάνει follow και τα tweets με τα οποία αλληλεπιδρά.

Όπως δήλωσε ο CFO του Twitter, το website έχει συλλέξει, ύστερα από τόσα χρόνια λειτουργίας του, ένα μεγάλο σύνολο δεδομένων σχετικά με τα tweets και τους λογαριασμούς που είναι δημοφιλή στους χρήστες του, καθώς και τα θέματα που αναζητούν στο search. Αυτή τη στιγμή πειραματίζεται με αλλαγές στο newsfeed του, που μέχρι σήμερα ακολουθούσε μία αντίστροφη χρονολογική ροή. Μια από τις αλλαγές πιθανόν να είναι η προβολή tweets από λογαριασμούς που δεν ακολουθούν οι χρήστες, αλλά έχουν γίνει favorite από άλλους χρήστες, με τους οποίους οι ίδιοι αλληλεπιδρούν.

Οι αλλαγές αυτές, όπως και κάθε αλλαγή στα social media, δε θα είναι ξαφνικές. Σε πρώτη φάση, θα γίνουν πειράματα σε περιορισμένο αριθμό λογαριασμών, ώστε να ερευνηθούν τα αποτελέσματά τους. Παρόλο που το Twitter στην Ελλάδα δε χρησιμοποιείται ευρέως για σκοπούς digital marketing, μία τέτοια εξέλιξη ανοίγει νέους ορίζοντες για τα brands που έχουν παρουσία στο social network, καθώς καθιστούν κι εκεί αναγκαία τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου, προκειμένου να αυξήσουν την προβολή τους σε περισσότερους χρήστες.

News · Twitter

algorithm · newsfeed · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Danae Athanasopoulou

Η Δανάη έχει σπουδάσει Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία. Δραστηριοποιείται στο χώρο των Social Media.

Recently Published

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο