The New Stuff - Suit digital marketing

Οι influencers της διπλανής πόρτας

Alexia Zaradouka


Είναι γεγονός ότι τελευταία παρατηρούμε μια εντονότερη τάση προώθησης των προϊόντων των brands, με την αξιοποίηση των λεγόμενων influencers, δηλαδή των ανθρώπων (bloggers, editors, celebrities, public figures) που ασκούν επιρροή στο κοινό που τους παρακολουθεί, στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσής τους.

influencer-communication

Ο καταναλωτής, βλέποντας την στιλιστική πρόταση/χρήση προϊόντος-υπηρεσίας από έναν άνθρωπο τον οποίο εμπιστεύεται και ακολουθεί πιστά στα social media και τα blog updates του, έχει την τάση να ταυτίζεται και να εξοικειώνεται ευκολότερα με την εικόνα του προϊόντος που βλέπει.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας και τα global beauty brands, επιλέγουν ως πρόσωπα των καταλόγων και των κολεξιόν τους κάθε σεζόν, κάποιον celebrity ο οποίος την περίοδο εκείνη έκανε μια κινηματογραφική ή δισκογραφική επιτυχία.

Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα, οι “Influencers της διπλανής πόρτας” έχουν αρχίσει και κερδίζουν σημαντικό έδαφος σε σχέση με τους celebrity influencers, κάτι απολύτως λογικό κατά την άποψή μου. Ο καταναλωτής αναμφισβήτητα θαυμάζει μια καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί ένας superstar, όμως βλέποντας τα προϊόντα προτεινόμενα από ανθρώπους πιο κοντά στα πρότυπα των ατόμων της “διπλανής πόρτας”, οι οποίοι έχουν ένα glamorous μεν αλλά προσιτό lifestyle, είναι πιθανό να ταυτιστεί περισσότερο και πιο ουσιαστικά με το προϊόν με το οποίο συνδέεται.

Όπως παλαιότερα μέσω της τηλεόρασης, έτσι και τώρα μέσω των social media, οι influencers, έχουν εισχωρήσει για τα καλά στα σπίτια των καταναλωτών, αφού οι followers παρακολουθούν φανατικά σχεδόν κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους μέσω των social posts τους. Ένας εναλλακτικός, απενοχοποιημένος Big Brother, που αποτελεί βασικό εργαλείο των marketers, των bloggers και των επαγγελματιών του digital. Οι “Influencers της διπλανής πόρτας” έχουν την τάση να καθιστούν το προϊόν πιο “down to earth” φέρνοντάς το έτσι πιο κοντά στον καταναλωτή. Μάλιστα, τώρα τελευταία, βλέπουμε όλο και περισσότερες bloggers να γίνονται ambassadors και να παίρνουν τις θέσεις των celebrities στις καμπάνιες των εταιριών.

Προσωπικά, λαμβάνοντας μέρος με την ιδιότητα της blogger σε τέτοιου είδους ενέργειες, διαπίστωσα ότι μπορεί μεν μέσω του Facebook να δημιουργείται buzz σχετικά με τις δημοσιεύσεις, όμως το κοινό του Instagram είναι συνήθως πιο συνειδητοποιημένο και to the point σχετικά με το περιεχόμενο το οποίο βλέπει, αφού- ακόμη- δεν βομβαρδίζεται με ads και υπερπληροφορία που του αποσπούν την προσοχή σε όλη την διάταξη της κεντρικής του σελίδας.

Advertising · Opinion · Social Media

influencers

Agencies · Brand & Marketing Managers

Alexia Zaradouka

Η Αλεξία Ζαραδούκα, έχει σπουδάσει Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία. Είναι η δημιουργός του δημοφιλούς fashion blog www.missbloublou.com

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting