The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook βάζει εμπόδιο στους “κυνηγούς” των clicks

Giannis Arbis


Τα γνωστά σε όλους μας άρθρα με τίτλους του στιλ “κάνε click για να δεις τη συνέχεια” φαίνεται να περιορίζονται, σύμφωνα με ανακοίνωση του Facebook, στα πλαίσια της προσπάθειάς του να μειώσει το μη ποιοτικό περιεχόμενο από το Newsfeed των χρηστών του.

click bait

Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα στο blog του, το κοινωνικό δίκτυο ετοιμάζει περαιτέρω αλλαγές στον αλγόριθμό του, με σκοπό να μειώσει το visibility άρθρων στα οποία κάνουν click πολλοί αναγνώστες λόγω του ελκυστικού τίτλου, αλλά στη συνέχεια δεν επιστρέφουν για να πατήσουν like ή comment, επειδή το περιεχόμενο του άρθρου δεν είχε κάποια αξία για αυτούς. Με λίγα λόγια, άρθρα με “πιασάρικους τίτλους” όπως “απίστευτο, δείτε τι έκανε…’’ κτλ., αναμένεται να υποβαθμιστούν. Ταυτόχρονα, το Facebook αποφάσισε να περιορίσει τα posts που έχουν κάνει το γύρο του διαδικτύου, καθώς αναπαράγονται αυτούσια από άλλα sites.

Προς το παρόν, περιμένουμε να δούμε κατά πόσο μια τέτοια εξέλιξη θα επηρεάσει όλο το φάσμα του click-baiting, καθώς και το τι επίδραση θα έχει στα ελληνικά sites.

Facebook

click-bait

Giannis Arbis

Ο Γιάννης ξεκίνησε την καριέρα του στο digital marketing σε startup του τουριστικού κλάδου. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Digital Marketing Strategist κάνοντας πράξη το motto της εταιρείας ''Creating Buzz, Delivering Results''.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting