The New Stuff - Suit digital marketing

Non-skippable mistakes στο Youtube

Fragiskos Kavroudakis


Έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για τις διαφημίσεις του Youtube, που εμφανίζονται πριν από ένα βίντεο, και τα οφέλη αυτών.

Ένα από τα κύρια, «αρνητικά» χαρακτηριστικά των διαφημίσεων αυτών είναι ο περιορισμένος χρόνος, που έχουν για να κερδίσουν την προσοχή σου, πριν τις παρακάμψεις. Όπως συμβαίνει με όλα τα social media και τα εργαλεία, που παρέχουν στο διαφημιζόμενο, η σωστή χρήση του κάθε μέσου και η προσαρμογή στις ανάγκες του, αποτελούν κύρια στοιχεία μιας επιτυχημένης ενέργειας.

Στην πιο πρόσφατη διαφήμιση της εταιρείας «Γερμανός», στο Youtube, εντόπισα ένα αρκετά σημαντικό λάθος, το οποίο ουσιαστικά ακυρώνει όλη την προσπάθεια επικοινωνίας της ενέργειας. Κερδίζει την προσοχή σου, αλλά για λάθος λόγους.

SkipAd

Πιο συγκεκριμένα, η ενέργεια επικοινωνεί, ή τουλάχιστον προσπαθεί, ένα διαγωνισμό, μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να διεκδικήσει ένα κινητό τηλέφωνο. Ωστόσο, το κείμενο της διαφήμισης, με τις οδηγίες, εμφανίζεται ακριβώς πάνω στο μήνυμα “Skip Ad”. Το αποτέλεσμα είναι να μην μπορείς να διαβάσεις το κείμενο και κατ’επέκταση, να μην μπορείς να καταλάβεις πλήρως τη διαφήμιση.

Δείτε τη διαφήμιση:

Τέτοια λάθη πρέπει να αποφεύγονται, και είναι εύκολο να αποφεύγονται, από την στιγμή που είναι απλά, αλλά πολύ σημαντικά λάθη. Και είναι πολύ σημαντικό το agency να εντοπίζει αυτά τα λάθη και να μην εκθέτει έναν τόσο μεγάλο πελάτη.

Fail · Wrong Moves · YouTube

ads · advertising · germanos · mistakes · preroll · skip ad · Social Media · video · youtube

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο