The New Stuff - Suit digital marketing

Non-skippable in-stream ads στο Youtube

Fragiskos Kavroudakis


Σε μια διαδικτυακή καθημερινότητα, μεγάλο μέρος του χρόνου μας αφιερώνεται στην παρακολούθηση βίντεο, σχεδόν αποκλειστικά στο YouTube.

Επομένως, είναι πολύ πιθανό, οι περισσότεροι από εμάς να έχουμε πετύχει διαφημίσεις, τις οποίες δε μπορούμε να παραλείψουμε μετά από πέντε (5) δευτερόλεπτα και τις παρακολουθήσουμε ολόκληρες, πριν μεταβούμε στο βίντεο καθώς το skip button έλειπε.

SkipAd2

Αυτές είναι οι Non-skippable in-stream ads. Έτσι ονομάζονται οι διαφημίσεις, που εμφανίζονται πριν, κατά τη διάρκεια ή και μετά από ένα βίντεο, στο YouTube. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις δε μπορούν να ξεπερνούν τα 20 δευτερόλεπτα, ενώ συνοδεύονται και από ένα διαφημιστικό banner 300×60, στα δεξιά του βίντεο. Το χαρακτηριστικό τους είναι ότι σε αντίθεση με τις περισσότερες διαφημίσεις, αυτές δεν έχουν το κουμπί “Skip Ad”, αναγκάζοντας τον χρήστη να τις δει ολόκληρες.

Οι in-stream διαφημίσεις αγοράζονται σε CPM βάση (Cost per impression) και παράγουν υψηλότερο CPM συγκριτικά με άλλες μορφές διαφήμισης του YouTube. Ωστόσο, οι non-skippable διαφημίσεις μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερα ποσοστά «εγκατάλειψης» ενός βίντεο, ποσοστά που απευθύνονται σε λιγότερα views και χρόνο παρακολούθησης. Επόμένως η επιλογή είναι του διαφημιζόμενου.

Εγώ θα εκφράσω τα ερωτήματά μου, που μπορεί και να διευκολύνουν την απόφασή σας σαν marketers. Σκεπτόμενος ως χρήστης, αναγνωρίζω στον εαυτό μου την υπομονή, που επιδεικνύω, όταν περιμένω να τελειώσει μια non-skippable διαφήμιση.

Και αυτό δε συμβαίνει πάντα, παρά μόνο όταν θέλω να παρακολουθήσω ένα βίντεο, που με ενδιαφέρει, και δε περιπλανιέμαι απλά στο YouTube.

Από την άλλη, οι διαφημίσεις, που σου δίνουν τη δυνατότητα να τις προσπεράσεις μετά από πέντε (5) δευτερόλεπτα, είναι αρκετά πιο ευέλικτες και πλέον συνηθισμένες. Άλλωστε σε όλα τα sustainable media με κάποιο τρόπο πρέπει ως χρήστης να πληρώσω το περιεχόμενό που βλέπω.

Οι skippable ads έχουν χαμηλό CPM και είναι λιγότερο παρεμβατικές. Επίσης, θεωρώ πως τα λίγα δευτερόλεπτα, που ανενόχλητα προβάλλεσαι στο χρήστη, είναι ένα δυνατό στοίχημα, για κάθε διαφημιζόμενο. Να πείσεις, να ιντριγκάρεις, να προβληματίσεις και τελικά να κερδίσεις την προσοχή· όχι να επιβάλλεις την προσοχή.

Από την άλλη όταν επιλέγεις non-skippables ads, με στόχο υψηλότερο CTR και branding, τα οποία όμως επιβάλλεις στο χρήστη.

Τι από τα δύο είναι καλύτερο; Δεν υπάρχει καλύτερο, υπάρχει απλά αρμόζων σε κάθε καμπάνια. Η επιλογή είναι δική σας.

Και σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για μια τέτοιου είδους διαφήμιση, δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή, από το αγαπημένο σας agency!

Advertising · Online Marketing · Tools · YouTube

ads · cpm · in-stream · non-skippable · youtube · διαφημίσεις

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο