Nurofen’s troubles
Μπήκε ο Σεπτέμβρης, καλό μήνα και επισήμως πλέον καλό φθινόπωρο.
Για όσους το έχασαν, το Nurofen είχε ένα θεματάκι που έπαιξε πολύ την τελευταία εβδομάδα: Ανακλήθηκαν κάποιες συσκευασίες καθώς βρέθηκαν ψυχοφάρμακα αντί για Nurofen μέσα σε αυτές.
Το βασικό όμως είναι πως αυτό συνέβη στη Βρετανία. Αντίστοιχα τόσο το λάθος με τις συσκευασίες όσο και η ανάκληση αφορούν αποκλειστικά στη Βρετανία. Φυσικά, όμως, όπως είχε γίνει και με τις κρέμες της Nestle πριν από ένα δίμηνο περίπου, έτσι και τώρα, υπήρξε μια σύγχυση στους καταναλωτές.
Τι γράψανε λοιπόν τα social media monitoring tools για τις αναφορές του φαρμάκου;
Πώς πάει λοιπόν ένα μικρό brand από τις μηδενικές αναφορές στις σχεδόν 400 αναφορές σε μία μέρα. Εύκολα. Αλλά με το 94% αυτών να είναι αρνητικές.
Εσείς αν είχατε αρνητικές αναφορές σε μικρότερη έκταση πώς θα το μαθαίνατε;