Oh My God, it’s Friday’s!
Μια που είναι Παρασκευή, ας μιλήσουμε για τα πολύ αγαπημένα μου καταστήματα TGI Friday’s.
Τα Friday’s λοιπόν φτιάξει προσφάτως μια σελίδα που είναι πάνω από το μέσο όρο από άποψη σχεδιασμού. Αλλά προς το παρόν δε βλέπω κάτι παραπάνω από άλλη άποψη.
Τα likes είναι ελάχιστα για τους 1.250 fans για ένα brand το οποίο:
- μπορεί ο πελάτης να επισκέπτεται καθημερινά,
- έχει καλούς πελάτες που έχουν physical evidence της σχέσης του με αυτό (loyalty card),
- είναι τόσο νεανικό,
- είναι fun brand.
Δε βλέπω σχόλια, δεν βλέπω χρήστες να αναρτούν κάτι στον τοίχο. Ένα agency θα φρόντιζε να ξεκινούσε με κάτι δυνατό για να μην καταδικάσει το brand σε μια μετριοπαθή αντίδραση.
Και σίγουρα ένα agency θα φρόντιζε να μην έστελνε τρία μηνύματα από τη σελίδα στα updates inboxes των χρηστών μέσα σε 10 λεπτά. Τι είναι αυτό; «Βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε-έξι;»
Δε μπορώ να αποφύγω το σχόλιο:
Αυτό δεν είναι TGI Fridays. Είναι OMG it’s Friday’s!