The New Stuff - Suit digital marketing

Online Content: Πώς καταναλώνεται από διαφορετικά ηλικιακά groups;

Nikos Memos


Τα δημογραφικά κοινά που καταναλώνουν online περιεχόμενο αυξάνονται και διευρύνονται χρόνο με τον χρόνο με αποτέλεσμα οι marketers να βρίσκονται σε σύγχυση ως προς την παραγωγή περιεχομένου και τη στόχευση τους. Είναι αναγκαίο λοιπόν και επόμενο να ανακαλύψουμε ποιο διαφορετικό ηλικιακό group ανταποκρίνεται σε ποιο συγκεκριμένο περιεχόμενο.

Υπάρχουν τρία ξεχωριστά ηλικιακά group που καταναλώνουν περιεχόμενο στο internet: οι Millenials, αυτοί δηλαδή που γεννήθηκαν μεταξύ 1981-1997, η Γενιά X με αυτούς που γεννήθηκαν μεταξύ 1965-1980 και οι Baby Boomers, άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1946-1966. Οι  BuzzStream και Fractl διεξήγαγαν μία έρευνα σε 1.200 άτομα από αυτές τις ηλικιακές κατηγορίες και αυτά είναι τα συμπεράσματά τους:

  • Όλες οι ηλικιακές κατηγορίες παρατηρείται πως περνούν περισσότερες από 20 ώρες εβδομαδιαίως συνδεδεμένοι στο ίντερνετ. Επομένως, η έκθεσή και των τριών groups σε online περιεχόμενο είναι αρκετά μεγάλη, κάτι τo οποίο ευνοεί τη δουλειά κάθε marketer, advertiser και publisher.

Καταγραφή

  • Οι καλύτερες ώρες για να δημοσιεύσετε περιεχόμενο στο διαδίκτυο είναι αργά το βράδυ μεταξύ 8.00 μ.μ. και 12.00 μ.μ, ειδικά αν επιθυμείτε να προσεγγίσετε millenials και γενιά Χ. Όπως είναι λογικό οι περισσότεροι από εμάς σε αυτό το χρονικό διάστημα έχουμε τον ελεύθερο χρόνο για να σερφάρουμε στο Internet και να καταναλώσουμε περιεχόμενο. Εξού και το reach στη συγκεκριμένη ζώνη είναι ιδιαίτερα υψηλό και θεωρείται το prime time zone του Internet. Ενδείκνυται να ανεβάζετε περιεχόμενο στο internet στη συγκεκριμένη χρονική ζώνη για να πιάσετε καλύτερα αποτελέσματα.

when consume

  • Κάντε optimize σε ό,τι δημοσιεύετε για να είναι mobile friendly. Τα smartphones έχουν κυριαρχήσει και όλοι, ιδιαίτερα οι νεότερες γενιές, βρίσκονται συνεχώς online μέσω του κινητού τους και καταναλώνουν συνεχώς περιεχόμενο όπου και αν βρίσκονται. Συγκεκριμένα 52% των χρηστών χρησιμοποιούν κυρίως τα κινητά τους ως πρωταρχική συσκευή για να σερφάρουν στο Internet. Μάλιστα πρόσφατα η Google αποφάσισε ότι τα sites που δεν είναι κατασκευασμένα mobile friendly θα έχουν χαμηλή θέση στη λίστα αποτελεσμάτων.

mobile millenials

  • Οι top 4 αγαπημένοι τύποι περιεχομένου, άρθρα από blogs, φωτογραφίες, σχόλια και ηλεκτρονικά βιβλία, είναι ίδιοι σε όλα τα ηλικιακά groups. Ωστόσο, ενώ είναι λογικό οι συγκεκριμένοι τύποι να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις προτίμησης του κοινού, η απουσία του βίντεο από το top 5 δημιουργεί ερωτήματα.

2

  • Οι χρήστες που καταναλώνουν online content τείνουν να έχουν και μικρότερη συγκέντρωση. Γι’ αυτό δεν μπορούν να αφιερώνουν την προσοχή τους για πολλή ώρα σε συγκεκριμένο περιεχόμενο. Αποφύγετε λοιπόν κείμενα με πάνω από 300 λέξεις, που θα αποθαρρύνουν τους χρήστες να ασχοληθούν και να διαβάσουν. Να γράφετε συνοπτικά, απλά και περιεκτικά.

length

  • Το περιεχόμενο που προσελκύει περισσότερο τους χρήστες αφορά όπως ήταν αναμενόμενο την ψυχαγωγία. Όλες οι ηλικίες καταναλώνουν το πιο ανάλαφρο και ευχάριστο περιεχόμενο. Ακολουθεί ο τομέας της τεχνολογίας για τον οποίο ενδιαφέρονται κυρίως οι νέοι που έχουν γεννηθεί μετά το 1980. Αντίθετα, για τα διεθνή νέα ενδιαφέρονται κυρίως οι Baby Boomers κατά 94.7% σε σχέση με τους Millennials. Γι’ αυτό τον λόγο, όταν παράγετε περιεχόμενο για συγκεκριμένο niche να είστε προσεκτικοί που θέλετε να στοχεύσετε για τα επιθυμητά αποτελέσματα.

entertainment

Καθώς οι καταναλωτές όλων των ηλικιών καταναλώνουν όλο και περισσότερο online content, τα παραπάνω συμπεράσματα αποτελούν χρήσιμα tips για τους maketers προκειμένου να γνωρίζουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο θα περάσουν το μήνυμα τους στο ηλικιακό κοινό που επιθυμούν να προσεγγίσουν.

 

 

Advertising · Content · Online Marketing

Content · generation gap

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Nikos Memos

O Νίκος μόλις τελείωσε τις σπουδές του, στο τμήμα Επικοινωνίας και MME. Τελικά δεν τον κέρδισε η δημοσιογραφία αλλά ο χώρος της διαφήμισης και πιο συγκεκριμένα το digital κομμάτι της. Τον ελευθέρο χρόνο του γράφει στο προσωπικό του blog.

Recently Published

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

»

Social Media Marketing Tips για κάθε πλατφόρμα

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο