The New Stuff - Suit digital marketing

Online κουπόνια και από τη Nestlé!

Mara Havaki


Μετά την πλατφόρμα Επιθυμίες της P&G, η οποία μετράει ήδη χιλιάδες χρήστες κάθε μήνα, λάνσαρε στην Ελλάδα τη δική της πλατφόρμα κουπονιών η Nestle με το πρόγραμμα Noiazomai.

Noiazomai

Η πλατφόρμα ονομάζεται NestleNoiazomai.gr και επιτρέπει στους χρήστες να εγγραφούν και να κατεβάσουν κουπόνια για τα προϊόντα της εταιρείας.

Τα κουπόνια που βρήκαμε στο site περιλαμβάνουν μέχρι και έκπτωση €1,50 ανά προϊόν, και οι χρήστες μπορούν να τα εκτυπώσουν και να τα εξαργυρώσουν σε κάθε supermarket, εκτός των Lidl.

Εμείς, ως άνθρωποι του digital χαιρετίζουμε τέτοιες κινήσεις και ελπίζουμε να βρει η πλατφόρμα γρήγορα το κοινό της online, ώστε να πετύχει τους σκοπούς της σε brand switch και loyalty.

 

Social Media

e-coupons · nestle

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting