The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς ρυθμίζεται το organic reach μιας σελίδας στο Facebook;

Anthousa Mastrogianni


Οι περισσότεροι admins σελίδων στο Facebook δίνουν μεγάλη σημασία στο organic reach, διότι σχετίζεται με το μέγεθος του fanbase τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το reach της μέσης σελίδας Facebook ισούται με περίπου το 12,6% του κοινού της.

Πριν από ένα χρόνο το Facebook έκανε κάποιες αλλαγές στον αλγόριθμο που ρυθμίζει ποια post εμφανίζονται στο news feed των χρηστών. Αυτή η μετατροπή αφορούσε κυρίως τα post που γίνονταν από fanpages και σαν άλλη λύση, εμφανίστηκαν τα “promoted posts”, δηλαδή τα posts που προωθούνται σε περισσότερους χρήστες, επί πληρωμή.

Τελικά όμως το νούμερο του reach των fans, παρότι μειώθηκε, ήταν μεγαλύτερο από ό,τι προέβλεπαν οι αναφορές και αυτό το νούμερο μοιάζει να μένει σταθερό. Επιπλέον, στα Insights του Facebook εμφανίζεται και  το organic reach, δηλαδή περιλαμβάνει και χρήστες που δεν είναι fans. Για να το βρείτε πρέπει να περιηγηθείτε στα tabs των posts και να αλλάξετε το Reach, από organic/paid σε fans/non-fans.

Το πιο σημαντικό είναι ότι αυτό το νούμερο σχετίζεται με τις σελίδες ανάλογα με το μέγεθός τους. Όσο μεγαλύτερη είναι η σελίδα, τόσο πιο δύσκολο είναι να αυξηθεί το organic reach της. Δηλαδή, οι μικρότερες σελίδες έχουν περισσότερη επιτυχία στην εμφάνιση του περιεχομένου τους στο news feed άλλων χρηστών.

rsz_organic-reach1

Το γεγονός ότι το ποσοστό του organic reach είναι αντιστρόφως ανάλογο με το fan size μιας σελίδας, σημαίνει ότι οι μικρότερου μεγέθους fanpages έχουν τη δυνατότητα και την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν ενέργειες που θα φτάσουν σε περισσότερο κόσμο.

Από την άλλη, οι σελίδες που έχουν ήδη μεγάλο fanbase, θα πρέπει να επικεντρωθούν σε πιο αποτελεσματικές στρατηγικές, με ενδιαφέρον και ελκυστικό περιεχόμενο που θα κάνει τους χρήστες να ασχοληθούν και να το μοιραστούν. Εάν βέβαια κάποιο συγκεκριμένο project προορίζεται για να προωθηθεί σε ευρύτερο κοινό, τότε αξίζει και ένα promoted post

Facebook · Online Marketing · Social Media

admin · Facebook · fan size · fanbase · fans · insights · news feed · organic reach · posts · promoted post · reach · σελίδα

Anthousa Mastrogianni

Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο