The New Stuff - Suit digital marketing

Συνδρομητική τηλεόραση, μια digital ευκαιρία.

Giannis Panagiotopoulos


Η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα βρίσκεται σε μια φάση μεγάλων ανακατατάξεων, ενώ κάποιοι θα μίλαγαν και για πόλεμο. Στην αριστερή πλευρά του ρινγκ βρίσκουμε την Deutsche Telekom, μεγαλομέτοχο του ΟΤΕ, ενώ στη δεξιά την Vodafone, συνεπικουρούμενη από τη Wind.

Το έπαθλο; Μα φυσικά η Nova.

Με αρωγό τα πακέτα 3play, που προσφέρουν τηλεπικοινωνία, Internet και τηλεοπτικό περιεχόμενο, η Forthnet – μητρική εταιρία της Nova – κατάφερε να φέρει τη Nova στους 480 χιλιάδες συνδρομητές, και να κατέχει ηγετική θέση στην αγορά. Ο ΟΤΕ από την άλλη, με το ΟTE TV, ακολουθεί στη δεύτερη θέση μεριδίου αγοράς, με πάνω από 270 χιλιάδες συνδρομητές. Και οι 2 μαζί κατέχουν πάνω από το 90% της πίτας στη συνδρομητική τηλεόραση.

Αυτή τη στιγμή, τόσο ο ΟΤΕ όσο και η κοινοπραξία Vodafone-Wind έχουν καταθέσει προσφορές για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Forthnet, και κατ’ επέκταση της Nova. Ο μεν ΟΤΕ για να αποκτήσει σχεδόν μονοπωλιακή θέση στην αγορά, η δε Vodafone για να ισχυροποιήσει τη θέση της στους κλάδους που δραστηριοποιείται, και να μπορεί και αυτή με τη σειρά της να προσφέρει πακέτα 3play και 4play (Internet, σταθερή, κινητή, TV).

Η έκφραση “Content is king” χρησιμοποιείται πολύ τελευταία, και όχι άδικα. Και φυσικά ισχύει και για το τηλεοπτικό περιεχόμενο, όπου στην περίπτωση της συνδρομητικής τηλεόρασης είναι εμφανώς ποιοτικότερο από τα δωρεάν κανάλια. Το κοινό έχει αγκαλιάσει τη συνδρομητική τηλεόραση, η οποία εν μέσω κρίσης ανεβάζει τα νούμερά της, στηριζόμενη κυρίως σε αυτή την ποιότητα του περιεχομένου. Τι αντίκτυπο όμως θα έχει η στροφή του κοινού στη συνδρομητική τηλεόραση στον τομέα της διαφήμισης, τελικά υπάρχουν διαφορές στις συμπεριφορές του κοινού μεταξύ δωρεάν και συνδρομητικής τηλεόρασης;

second screen

Η απάντηση εδώ είναι μάλλον όχι, ακόμα. Οι εταιρίες ψάχνουν την ιδανική μέθοδο να εκμεταλλευτούν το second screen, δηλαδή τη συμπεριφορά που έχουν οι καταναλωτές να χρησιμοποιούν μαζί με την τηλεόραση το smartphone, το tablet ή το laptop τους. Η νέα αυτή συνήθεια έχει ήδη γίνει μέρος της τηλεοπτικής εμπειρίας, και ταυτόχρονα παρουσιάζεται και ως ευκαιρία για ένα fusion τηλεοπτικής και ψηφιακής διαφήμισης.

Την ώρα των τηλεοπτικών διαφημίσεων, η προσοχή του τηλεθεατή φεύγει από τη μεγάλη οθόνη και στρέφεται προς τη μικρότερη που έχει μπροστά του. Οι big spenders στην τηλεοπτική διαφήμιση έχουν αντιληφθεί αυτό το behavioral shift και αρχίζουν και μεταφέρουν budget από τη μεγάλη οθόνη στις μικρές. Μήπως θα πρέπει να ξανασκεφτείτε και εσείς ποια μέθοδος θα σας φέρει καλύτερα αποτελέσματα;

Advertising · Traditional Media

pay tv · second screen

Giannis Panagiotopoulos

Ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα με το event management στο entertainment industry. Στη συνέχεια όμως, τον κέρδισε ο κόσμος του Internet marketing, όπου εξειδικεύτηκε στο community management, έχοντας τη διαχείρηση ενός global community 400.000 ατόμων.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting