The New Stuff - Suit digital marketing

Έναρξη 6ου κύκλου Professional Diploma in Digital Marketing από το ALBA

Vera Oikonomou


Το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece, σε συνεργασία με τη Socialab, Digital Marketing Agency, προχωρούν στην έναρξη του 6ου κύκλου μαθημάτων του Professional Diploma n Digital Marketing. Το γεγονός οτι η αυξημένη ζήτηση έκανε το course double sold out, καθιστά το Professional Diploma in Digital Marketing, εκπαιδευτικό γεγονός της χρονιάς. Έτσι, 4ος και 5ος κύκλος δίνουν τη θέση τους στον 6ο την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου. Aξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά το course προσφέρεται με early bird discount 30% για αιτήσεις πλήρως συμπληρωμένες έως 15 Οκτωβρίου στις 17:00!

EBD

Το Professional Diploma in Digital Marketing είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του marketing. Αυτό που το κάνει ξεχωριστό είναι το γεγονός οτι προσφέρει πρακτική γνώση. Το πρόγραμμα, το οποίο διοργανώνεται από τη Socialab με την ακαδημαϊκή συνδρομή του ALBA Graduate Business School, έχει εμπλουτιστεί με ένα ακόμη 3ωρο εισαγωγικό μάθημα με τίτλο “Marketing: Bricks and clicks” προκειμένου οι συμμετέχοντες να εισχωρούν πιο ομαλά στο digital part του marketing. Στο συγκεκριμένο course έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα πάνω από 150 στελέχη της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων στελεχών από το τμήμα Marketing εταιριών όπως: Vodafone, Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Pharmaserve – Lilly, Havas Media, Colgate – Palmolive, Praktiker, GAP, Pharmaceuticals, Golden Deals, Citibank, MSD, TGI Friday’s, Roche Media – Saturn Hellas, Lamprakis Press, Lexmark, Piaggio, KPMG, PepsiCo, Samsung, Internetq, FSDirect, Imperial Tobacco κ.α.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που επιθυμούν να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις της αγοράς, και να μάθουν να σχεδιάζουν αποτελεσματικές στρατηγικές στα Ψηφιακά Μέσα.

Το Professional Diploma in Digital Marketing φέρει την πιστοποίηση του Digital Marketing Institute. Διαρκεί 33 ώρες και η βασική δομή του είναι η εξής:

  • Marketing: Bricks and clicks
  • Introduction to Digital Marketing
  • Search Engine Marketing (SEO)
  • Search Engine Marketing (PPC)
  • Email Marketing
  • Digital Display Advertising
  • Social Media Marketing
  • Mobile Marketing
  • Analytics
  • Strategy & Planning

Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, εδώ.

 

Online Marketing

pddm

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Vera Oikonomou

Η Βέρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ με έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως Educational Manager.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο