The New Stuff - Suit digital marketing

Έναρξη 6ου κύκλου Professional Diploma in Digital Marketing από το ALBA

Vera Oikonomou


Το ALBA Graduate Business School at The American College of Greece, σε συνεργασία με τη Socialab, Digital Marketing Agency, προχωρούν στην έναρξη του 6ου κύκλου μαθημάτων του Professional Diploma n Digital Marketing. Το γεγονός οτι η αυξημένη ζήτηση έκανε το course double sold out, καθιστά το Professional Diploma in Digital Marketing, εκπαιδευτικό γεγονός της χρονιάς. Έτσι, 4ος και 5ος κύκλος δίνουν τη θέση τους στον 6ο την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου. Aξίζει να σημειωθεί πως για πρώτη φορά το course προσφέρεται με early bird discount 30% για αιτήσεις πλήρως συμπληρωμένες έως 15 Οκτωβρίου στις 17:00!

EBD

Το Professional Diploma in Digital Marketing είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του marketing. Αυτό που το κάνει ξεχωριστό είναι το γεγονός οτι προσφέρει πρακτική γνώση. Το πρόγραμμα, το οποίο διοργανώνεται από τη Socialab με την ακαδημαϊκή συνδρομή του ALBA Graduate Business School, έχει εμπλουτιστεί με ένα ακόμη 3ωρο εισαγωγικό μάθημα με τίτλο “Marketing: Bricks and clicks” προκειμένου οι συμμετέχοντες να εισχωρούν πιο ομαλά στο digital part του marketing. Στο συγκεκριμένο course έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα πάνω από 150 στελέχη της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων στελεχών από το τμήμα Marketing εταιριών όπως: Vodafone, Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Pharmaserve – Lilly, Havas Media, Colgate – Palmolive, Praktiker, GAP, Pharmaceuticals, Golden Deals, Citibank, MSD, TGI Friday’s, Roche Media – Saturn Hellas, Lamprakis Press, Lexmark, Piaggio, KPMG, PepsiCo, Samsung, Internetq, FSDirect, Imperial Tobacco κ.α.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που επιθυμούν να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις της αγοράς, και να μάθουν να σχεδιάζουν αποτελεσματικές στρατηγικές στα Ψηφιακά Μέσα.

Το Professional Diploma in Digital Marketing φέρει την πιστοποίηση του Digital Marketing Institute. Διαρκεί 33 ώρες και η βασική δομή του είναι η εξής:

  • Marketing: Bricks and clicks
  • Introduction to Digital Marketing
  • Search Engine Marketing (SEO)
  • Search Engine Marketing (PPC)
  • Email Marketing
  • Digital Display Advertising
  • Social Media Marketing
  • Mobile Marketing
  • Analytics
  • Strategy & Planning

Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, εδώ.

 

Online Marketing

pddm

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Vera Oikonomou

Η Βέρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ με έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως Educational Manager.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting