The New Stuff - Suit digital marketing

Pepsi Challenge: Όταν το προϊόν είναι πλέον η ίδια η μπράντα

Paschalidis George


Το Pepsi Challenge είναι μια παγκόσμια «παράδοση» που κρατάει 40 χρόνια τώρα. Πριν από το Internet, πριν τα social media, πριν ακόμα –πιθανότατα- γεννηθείς εσύ. Ξεκίνησε ως ένα αμιγώς «προϊοντικό» concept. Σκοπός του ήταν να αποδείξει την «ανωτερότητα» γεύσης της Pepsi σε σχέση με την αντίπαλό της (όλοι ξέρουμε ποια είναι, έτσι;).

Pepsi-challenge-2 (1)

Φέτος, το Pepsi Challenge επιστρέφει. Τόσο σε παγκόσμιο όσο και-φυσικά- σε local επίπεδο. Και επιστρέφει σε μια περίοδο που η PepsiCo, σαν εταιρεία, αντιμετωπίζει ένα δικό της, μεγάλο, challenge- την «επίθεση» από άλλου τύπου lifestyle refreshments, ενεργειακά ποτά κ.λπ.

Η λύση; Το να «ενισχύσει» το brand και ό,τι αυτό πρεσβεύει. Το να ξεφύγει από το –αυτοαναφορικό- challenge γεύσης και να θέσει το challenge σε επίπεδο καταναλωτή. Το να μπει, με λίγα λόγια, στη ζωή μας και να γίνει ambassador εννοιών που αντιπροσωπεύουν το target group της.

Η ιδέα μοιάζει απλή. Ωστόσο, πόσοι και πόσες φορές δεν έχουν απορρίψει μια τέτοια λογική, η οποία ίσως τους φαίνεται generic ή όχι και τόσο πάνω στο προϊόν. Ως δημιουργικός, το έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές. Ως marketers ίσως το έχετε σκεφτεί κι εσείς.

Περνώντας περαιτέρω από το ειδικό στο γενικό, ένα από τα μεγαλύτερα challenges για κάθε digital oriented agency (και marketer) είναι το να γίνει brand oriented. Το επενδύει σε μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες και τα brands, σχέσεις που μπορούν να δώσουν αποτελέσματα σε επίπεδο «εικόνας». Αποτελέσματα που μπορεί να μην είναι άμεσα tangible αλλά που, μακροχρόνια, αποδίδουν καρπούς.

Δείτε το local activation της Pepsi στην επίσημη σελίδα της στο Facebook!

Σε παγκόσμιο επίπεδο, πάρτε μια ιδέα από εδώ…

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=72l9Uy_8Bx8]

Καλό Πάσχα! 🙂

Advertising · Case Studies · Online Marketing

FMCG - Food

Paschalidis George

O Γιώργος Πασχαλίδης σπούδασε μετάφραση-διερμηνεία και δημοσιογραφία. Εργάστηκε ως δημοσιογράφος έως και το 2006, οπότε είπε να ασχοληθεί και με άλλα πράγματα- και με τη διαφήμιση. Προς το παρόν δεν το έχει μετανιώσει. Σήμερα είναι Creative Director στη Socialab. Έχει μία γάτα.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting