The New Stuff - Suit digital marketing

Performance Marketing: γιατί δυσκολεύει τους marketers;

Performance Team


Το 2016 θα μαρκάρει την 100η καμπάνια που θα τρέξει το Performance Marketing στη Socialab και με αυτό σκεφτήκαμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικές από τις δυσκολίες που έχουμε δει ότι αντιμετωπίζουν οι marketers («πελάτες» στη δική μας γλώσσα) για να καταλάβουν κάποιες βασικές αρχές στο Performance Marketing.

metrics-compressor

Πρώτα από όλα τι είναι το Performance Marketing; Είναι η «σχολή» εκείνη του digital marketing που ασχολείται με το να φέρει αποτελέσματα τα οποία είναι μετρήσιμα με digital KPIs. Και επειδή το μεγαλύτερο κομμάτι του εμπορίου γίνεται offline, το Performance «περιορίζεται» περίπου στο 10% των πωλήσεων της οικονομίας που γίνεται online. Σε αντίθεση με το Branding (που είναι μία από τις ονομασίες της κυρίαρχης σχολής, σχεδόν συνώνυμη με το digital marketing γενικότερα), δεν εξετάζει ιδιαίτερα παράγοντες όπως το Awareness και το Top of Mind, αλλά ασχολείται περισσότερο με τα clicks, την ποιότητα του επισκεπτών, τα leads και τις πωλήσεις.

Σήμερα λοιπόν, θέλαμε να δείξουμε έναν από τους παράγοντες για τους οποίους το Performance δεν είναι τόσο διαδεδομένο. Έτσι, θα μιλήσουμε για το counter-intuitiveness της επιλογής των media. Σε απλά ελληνικά, θα δούμε ποια μέσα φέρνουν καλύτερους επισκέπτες, που έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα τελικά να γίνουν πελάτες μιας επιχείρησης ή ενός brand.

PERFORMANCE_marketing_nonstop_consulting

Και αυτό θα το κάνουμε με ένα test στο οποίο θέλουμε να μας απαντήσετε στις κάτωθι περιπτώσεις:

Ποιος επισκέπτης έχει την πιθανότητα να είναι καλύτερος;

  1. Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα Facebook Ad στη δεξιά πλευρά του Facebook, εκείνος που έκανε κλικ σε διαφήμιση στο Newsfeed του ή εκείνος που ήρθε από διαφήμιση στο mobile newsfeed του;
  2. Ο χρήστης που έκανε μια αναζήτηση στο Google για ένα generic keyword και έκανε κλικ στη διαφήμισή μας πάνω από τα φυσικά αποτελέσματα, εκείνος που έκανε κλικ στη διαφήμιση στα δεξιά ή εκείνος που έκανε κλικ στο site μας στα φυσικά αποτελέσματα;
  3. Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα banner από κινητό ή εκείνος που έκανε κλικ από σταθερό υπολογιστή;
  4. Ο χρήστης που έκανε κλικ σε ένα banner που τρέχει ROS (δηλαδή σε όλες τις σελίδες του site, και κυρίως στις σελίδες των άρθρων) ή εκείνος που που έκανε κλικ από τη homepage;

Για την ώρα δε θα σας απαντήσουμε, αλλά δεχόμαστε απαντήσεις με email (όσοι είστε συνδρομητές απλά πατήστε Reply, θα λάβουμε την απάντησή σας κανονικά), καθώς και με σχόλιο κάτωθι.

 

Online Marketing · Social Media

performance · performance marketing · test

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Βελτιστοποιήστε την απόδοση Search Ads Campaigns με τη χρήση Long Tail Keywords.

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο