The New Stuff - Suit digital marketing

Periscope: Τρόποι σύνδεσης με τους πελάτες

Giannis Bazakis


Η ζωντανή μετάδοση μέσω Periscope σας επιτρέπει να οικοδομήσετε σημαντικές σχέσεις και προοπτικές με τους πελάτες σας. Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψετε 5 τρόπους χρήσης του Periscope για να βελτιώσετε την εμπλοκή των πελατών σας.

1. Να φιλοξενήσετε ένα ζωντανό Help desk

Το Periscope είναι ένα καλό εργαλείο marketing και δεν πρέπει να υποτιμηθεί ο αριθμός των χρηστών που το χρησιμοποιεί. Αντί της χρονοβόρας διαδικασίας των emails ή τις σύντομες απαντήσεις των 140 χαρακτήρων στο Twitter, γιατί να μην εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του live streaming video; Ας υποθέσουμε ότι η εταιρεία σας πουλάει εξοπλισμό για γκαζόν και ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα είναι ένα υγραεριοκίνητο χορτοκοπτικό. Ενώ κατ’ ουσία το προϊόν είναι απλό, υπάρχει ένα πράγμα που μπορεί να αποτελέσει πρόκληση για νέους πελάτες.

Θα χρειαστούν οδηγίες γραπτές για κάποιους πελάτες και για κάποιους άλλους, ίσως χρειαστεί να είναι γραμμένες σε ξένη γλώσσα. Αντί να εκνευρίσετε τους πελάτες λέγοντάς τους να διαβάσουν το βιβλίο οδηγιών, θα μπορούσατε να τους δείξετε ένα πεντάλεπτο Periscope stream όπου να τους εξηγείτε τη διαδικασία, ενώ ταυτόχρονα να τους επιτρέπετε να σας κάνουν και ερωτήσεις. Θα μπορείτε βέβαια να το αρχειοθετήσετε και να το διανείμετε σε πελάτες που έχουν το ίδιο πρόβλημα. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε το Periscope για να αποφύγετε θέματα εξυπηρέτησης πελατών συνολικά, εκθέτοντας τι ακριβώς συμβαίνει στα παρασκήνια. Η Southwest Airlines το κάνει αυτό περιοδικά εξηγώντας τις διαφορετικές διαδικασίες της.

how-to-use-periscope-live-streaming-app-to-help-market-your-events-tips-from-periscope-and-live-streaming-expert-krishna-de

2. Υποστήριξη διαχείρισης κρίσεων

Ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχετε την ανάγκη κάποια στιγμή να διορθώσετε την εικόνα της επιχείρησής σας ή τη φήμη της, αλλά αν συμβεί αυτό να ξέρετε ότι υπάρχει το Periscope. Στέλνοντας μια γρήγορη «συγγνώμη» στο Twitter ή καταχωρώντας μια δήλωση στο blog, μπορεί να είναι ένα πρώτο καλό βήμα στην ανάκτηση της εικόνας της εταιρείας μετά από ένα περιστατικό. Ωστόσο πολλοί πελάτες θα δουν αυτές τις ενέργειες σαν εύκολη διέξοδο.

Το Periscope, από την άλλη πλευρά, απαιτεί από εσάς να είστε μπροστά από την camera και να μιλήσετε σε ζωντανό ακροατήριο σε πραγματικό χρόνο. Μακροπρόθεσμα η απόφασή σας να εκτεθείτε και να παραδεχθείτε τα λάθη με αυτό τον τρόπο θα αποδώσει καρπούς όσο αφορά τη φήμη της εταιρείας και την εμπιστοσύνη των πελατών.

3. Προσωποποιήστε τη μάρκα σας

Από την άποψη της οικοδόμησης της μάρκας, λίγα εργαλεία των κοινωνικών δικτύων έχουν τόσες πολλές δυνατότητες όσες το Periscope. Η ζωντανή μετάδοση σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε τη φωνή και τα οπτικά εφέ. Τώρα δεν θα γράφετε απλά λέξεις σε ένα blog, θα είστε ένα ζωντανό πρόσωπο. Το brand σας παίρνει σάρκα και οστά. Με επιτυχία το χτίζετε στο Periscope και αυτό απαιτεί από εσάς να κάνετε streaming video, με συνέπεια και με ειλικρίνεια να προσελκύσετε θεατές, για να σας κάνουν ερωτήσεις και να έχετε στο μυαλό σας ότι συνομιλείτε με έναν φίλο. Να θυμάστε βέβαια ότι δεν είναι ένα τηλεοπτικό show, είναι κάτι ζωντανό και αυθόρμητο.

Ενώ μπορεί να μην έχετε τόσα πολλά να πείτε όσα ένα δημόσιο πρόσωπο, οι πελάτες σας ακόμη ενδιαφέρονται για να πάρουν μια γεύση από το τι συμβαίνει με τις διαφορετικές φάσεις της επιχείρησής σας. Θα μπορούσατε να κάνετε μια ξενάγηση στο γραφείο σας, να δείξετε πως ένα προϊόν κατασκευάζεται στο εργοστάσιό σας, να πάρετε μια συνέντευξη από έναν υπάλληλο ή να φιλοξενήσετε ένα “Ask me Anything” session για τους θεατές.

aaeaaqaaaaaaaamcaaaajddly2e3mtm2ltljodktndnjyi1imjy1lwyxntnkmtjmymjmmg

4. Επίδειξη Προϊόντων

Οι θεατές συνδέονται στο Periscope για να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ του online και του offline. Δεν ψάχνουν απλά για άλλη μια διάλεξη ή μια συνέντευξη που μπορούν να την βρουν και στο YouTube. Θέλουν κάτι καινούργιο που θα τους κάνει να αισθάνονται σαν να είναι στον ίδιο χώρο με εσάς. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να φιλοξενήσετε επιδείξεις προϊόντων στο Periscope. Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή Internet Videos είναι η συναρμολόγηση προϊόντων και η επίδειξή τους στο YouTube. Οι πελάτες συχνά τα συμβουλεύονται πριν από την αγορά τους ή για να δουν αν τους ικανοποιούν ενώ περιμένουν να βγουν αυτά στην αγορά.

Το μόνο πρόβλημα με τα YouTube Videos είναι ότι αυτά είναι recorded. Υπάρχει μια πολύ μικρή αλληλεπίδραση εκτός από τα σχόλια που μπορούν να γραφτούν, μεταξύ αυτού που το καταχωρεί και του θεατή. Με το Periscope μπορείτε να φιλοξενήσετε live demos όπου οι πελάτες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις και να τονίσετε τα χαρακτηριστικά που θα ήθελαν να μάθουν. Η Honda ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που αποκάλυψε το καινούργιο της μοντέλο (2017 Civic HatchBack) τον Μάρτιο μέσω του live streaming app στο Periscope.

se-honda-periscope

Πρόσφατα παρουσιάστηκε και το μοντέλο 2017 Civic SI Prototype κατά τη διάρκεια του Los Angeles Show. Το κλειδί για μια πετυχημένη παρουσίαση με camera ενός προϊόντος είναι να δημιουργήσετε σωστές γωνίες με την camera και να προσέξετε τα σχόλια. Αν είναι δυνατόν, καλό θα ήταν κάποιος άλλος να κρατάει την camera έτσι ώστε ο χειριστής να δείχνει διαφορετικές λήψεις ενώ εσείς θα μετακινείτε γύρω γύρω το προϊόν. Ένα μείγμα από κοντινά και μακρινά πλάνα συνήθως λειτουργεί καλύτερα. Όσον αφορά τα σχόλια, δεν θα είσαστε σε θέση να απαντήσετε σε όλα, αλλά προσπαθήστε να απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις με αποτέλεσμα οι θεατές να αισθάνονται σαν να τους ακούτε.

5. Σχόλια από μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων

Με τα social media είναι πιθανόν ότι οι ομάδες ανθρώπων όπως τις γνωρίζουμε θα αρχίσουν να εξαφανίζονται, ενώ οι απευθείας συνομιλίες θα γίνουν πιο δημοφιλείς. Το Periscope είναι ό,τι πρέπει για αυτήν την περίπτωση. Το μεγάλο προσόν του Periscope είναι ότι οι θεατές μπορούν να αλληλεπιδρούν, αλλά αυτός που κάνει το hosting ελέγχει το steaming. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να κατευθύνετε την πορεία της αναζήτησης, ενώ παράλληλα δίνετε την ευκαιρία στους θεατές να υποβάλλουν ερωτήσεις και να παρουσιάζουν απόψεις.

Κλείνοντας, βλέπουμε ότι υπάρχουν δύο σημεία που πράγματι χρειάζονται έμφαση. Το πρώτο είναι ότι δεν υπάρχει λάθος τρόπος χρήσης του Periscope. Η ζωντανή μετάδοση μέσω των social media χρησιμοποιήθηκε μόλις πριν από δύο χρόνια και όλοι πειραματίζονται και προσπαθούν να δουν τι λειτουργεί. Οι πιο καινοτόμες ιδέες είναι απλά οι καλύτερες. Αν νομίζετε ότι κάτι θα μπορούσε να δουλέψει, προσπαθήστε το και βλέπουμε. Το δεύτερο σημείο είναι ότι δεν έχει σημασία ο αριθμός των θεατών. Καθώς ετοιμάζετε τις marketing strategies και campaigns για το 2017, πρέπει να έχετε στο μυαλό σας το Periscope. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο των social media και δεν θα πρέπει να χάσετε τα πολλά οφέλη που προσφέρει στα αναπτυσσόμενα brands.

Advertising · Entrepreneurship · Future · Social Media · YouTube

advertising · digital marketing · periscope · Social Media · video · youtube

Brand & Marketing Managers

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting