The New Stuff - Suit digital marketing

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Έρη Τσάκωνα


Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, δεν είναι αρκετό μόνο για την επιχείρησή σου να βρίσκεται παρούσα στα social media. Εξέχοντα ρόλο παίζει και η δική σου προσωπικότητα. Στα Social Media εκτίθεσαι και εφόσον το κάνεις για την επιχείρησή σου, τότε θα πρέπει αντίστοιχα να επιμεληθείς και την «εικόνα του εαυτού σου». Δηλαδή, το προσωπικό σου brand!

Ένα ισχυρό personal brand μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο τόσο στην επιτυχία της επιχείρησής σου, ειδικά αν είσαι εσύ αυτός/ή  που την δημιούργησε. Μπορεί επίσης να συμβάλλει και στην προώθηση της προσωπικής φήμης. Άλλωστε, ένα δυναμικό personal brand αποτελεί κοινό σημεία αναφοράς για τους πιο φημισμένους δισεκατομμυριούχους της υφηλίου.

Επιστρέφοντας σε πιο… νορμάλ δεδομένα, η απόφαση να ξεκινήσεις να καλλιεργείς το personal brand σου στα social media μπορεί να φέρει εξαιρετικές προοπτικές και διεύρυνση των γνωριμιών και της φήμης σου ακόμα κι αν ψάχνεις για δουλειά, αν τρέχεις τη δική σου επιχείρηση, ή αν βρίσκεσαι σε ένα κομβικό σημείο στην καριέρα σου. Ουσιαστικά, το personal branding είναι αυτό που σε ξεχωρίζει από τη μάζα και βοηθά σημαντικά να χτίσεις connections που μπορούν να δώσουν μία σημαντική ώθηση.

Ωστόσο, καλό θα είναι να επιδεικνύεις μία σχετική εγκράτεια ως προς το περιεχόμενο που μοιράζεσαι και να έχεις μια γενική εικόνα για τα social media trends, όπως αυτά που θα δούμε παρακάτω.

  1. Βρες το κοινό σου

Όσα εκφράζει το brand σου, έχουν αποδέκτη έναν συγκεκριμένο ακροατήριο. Για ποιο πράγμα ακριβώς θέλεις να γίνεις γνωστός στο κοινό σου; Αυτό που θα αποτελεί το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα θα σε ξεχωρίσει από άλλες γνωστές προσωπικότητες του industry που θέλεις να ανήκεις. Τι διαφορετικό έχεις να πεις; Ποιο είναι το specialty σου; Χτίσε επάνω σε αυτό και ξεκίνα κερδίζοντας την προσοχή ενός μικρού κοινού. Όταν καταφέρεις να πιάσεις αυτόν τον στόχο και κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους, τότε εστίασε στη διεύρυνση αυτού του κοινού.

  1. Go Big

Όταν βρεθείς να είσαι ένας από ομιλητές ενός συνεδρίου σίγουρα θα έχεις πλούσιο αξιοποιήσιμο υλικό να μοιραστείς στα social media, καθώς μπορείς να προμοτάρεις το expertise σου στο κοινό που σε ακολουθεί όμως δεν είχε την ευκαιρία να σε παρακολουθήσει από κοντά. Ωστόσο, αν δεν έχεις φτάσει ακόμη σε αυτό το επίπεδο καριέρας, τότε θα μπορούσες να δημιουργήσεις το δικό σου «conference hall» στα προσωπικά προφίλ που τρέχεις στα social media. Πως; Μίλησε στο online κοινό σου, κάνε μία δική σου live παρουσίαση, χρησιμοποίησε γραφήματα, εικόνες, βίντεο, infographic και ό,τι άλλο θα επιστράτευες αν ήσουν keynote speaker σε ένα συνέδριο. Επίσης, κάνε εξάσκηση παρακολουθώντας ομιλίες των κορυφαίων επαγγελματιών του industry όπου ανήκεις και όταν θα βιντεοσκοπείς τις δικές σου. Κάνε τον κόπο να τις παρακολουθήσεις ξανά για να εντοπίσεις τις αδυναμίες και να δουλέψεις επάνω στα σημεία που χρειάζονται βελτίωση.

  1. Επένδυσε στον εαυτό σου

Το Personal Branding θέλει θυσίες. Αν αισθάνεσαι ότι «δεν το ‘χεις» με τη συγγραφή ή με το εικαστικό περιεχόμενο (βίντεο, φωτογραφίες, infographics κ.α), θα μπορούσες να απευθυνθείς σε έναν επαγγελματία για να σε βοηθήσει. Αν πάλι δεν κατέχεις επαρκώς ένα skill, το οποίο θέλεις να ενσωματώσεις στην personal branding στρατηγική σου, παρακολούθησε ένα σχετικό course ή  επένδυσε στην μελέτη βιβλίων ή άρθρων των experts.

  1. Calendar για σωστή οργάνωση

Ίσως να το έχεις ακουστά. Στον κόσμο της διαφήμισης, για κάθε brand account, τηρούμε ένα Calendar με το είδος (post, video, story), το μέσο (FB, Instagram, Twitter, Pinterest), το εικαστικό περιεχόμενο και το copy για κάθε δημοσίευση που θα πραγματοποιηθεί σε συγκεκριμένη ημερομηνία.  Με αυτόν τον τρόπο διευκολύνουμε σημαντικά το management του περιεχομένου μας, ενώ παράλληλα έχουμε ένα mapping της content strategy που εφαρμόζουμε. Τι σχέση μπορεί να έχει το calendar με το personal branding; Θα αποδώσει την απαραίτητη δομή στην social media στρατηγική σου και θα αποφασίζεις πότε και σε ποιο μέσο θα μοιραστείς περιεχόμενο, ενώ θα μπορείς να κατηγοριοποιείς το συναφές υλικό. Επιπλέον, θα έχεις την συνολική εικόνα του περιεχομένου που μοιράστηκες στα social media και θα μπορείς να σημειώνεις το performance για κάθε post. Στο τέλος του μήνα, θα έχεις μπροστά σου τη μεγάλη εικόνα.

Συμπέρασμα;

Τα social media είναι το ιδανικό περιβάλλον για να ευδοκιμήσει το personal branding, αλλά να θυμάσαι ότι τα trends που το αφορούν εξελίσσονται συνεχώς. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να αφιερώσεις τον απαραίτητο χρόνο για να επενδύσεις στον εαυτό σου, να μάθεις να στοχεύεις το κοινό που ενδιαφέρεται να σε ακολουθήσει και να παράγεις το κατάλληλο περιεχόμενο που υπηρετεί σωστά το ύφος του personal brand που επιθυμείς να οικοδομήσεις.

Entrepreneurship · How To · Social Media

personal branding · Social Media

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications

Έρη Τσάκωνα

Η Έρη γνώρισε τον συναρπαστικό κόσμο του Digital Marketing όταν παρακολούθησε το Diploma in Digital Marketing του ALBA. Προέρχεται από τον χώρο της Δημοσιογραφίας, όπου και εργάστηκε σε τηλεοπτικά και έντυπα μέσα. Έχει αποφοιτήσει από το Manchester Metropolitan University. Αυτήν την περίοδο έχει αναλάβει τον ρόλο του Account Executive στη Socialab

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting