The New Stuff - Suit digital marketing

Pharming your brand…

Georgia Zavorgianou


Εmails που έχουν ως στόχο την οικονομική μας αποπλάνηση κάνουν τον τελευταίο καιρό, ιδιαίτερα έντονη την παρουσία τους!

Πρόσφατα, έπεσε στην αντίληψή μου ότι στο ακόμα και στο LinkedIn κυκλοφορούν fake job postings. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το παρακάτω, δημοσιευμένο σε επίσημη σελίδα πολυεθνικής εταιρίας, από τις 18 Σεπτεμβρίου, ενώ 93 άνθρωποι έχουν δηλώσει συμμετοχή!

Ο μέσος χρήστης, πιθανόν, να μην υποψιαστεί άμεσα ότι πρόκειται για ψεύτικη αγγελία. Εκτός βέβαια, αν δώσει σημασία στις λεπτομέρειες…

GZ1

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη δημοσίευση

GZ2

Ενώ κάπως έτσι φαίνονται στο επίσημο profile της ΤΟΤΑL

GZ3

Κάνοντας μία διαδικτυακή έρευνα, ανακάλυψα ότι το ίδιο ακριβώς pharming email κυκλοφόρησε και το 2011. Όπως ήταν φυσικό, η εταιρία ενημερώθηκε τότε από διάφορους χρήστες και έτσι προχώρησε, μέσω της επίσημης ιστοσελίδα της, σε σχετική ανακοίνωση.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι παρά τις τελευταίες επιθέσεις δεν έχει γίνει κανένα update στην τότε ανακοίνωση.

Στο αγγλικό site δημοσιεύτηκε (ή τουλάχιστον αυτό βρήκα εγώ) κάποιο pdf αρχείο, τον Οκτώβρη του 2011.

GZ4

Δείτε εδώ και εδώ απαντήσεις χρηστών που «αποπλανήθηκαν» και έλαβαν απάντηση fraud.

Ενώ αντίστοιχη ενημέρωση προέκυψε και σε LinkedIn Group.

Δε θα σταθώ τόσο στο θέμα της ασφάλειας και της απάτης, όσο στο θέμα διαχείρισης του εταιρικού προφίλ, της συγκεκριμένης εταιρίας.

Πρόκειται για μια μεγάλη πολυεθνική, με έντονη παρουσία όχι μόνο στο LinkedIn, αλλά και στα υπόλοιπα social media, όπου επίσης ανακοινώνουν θέσεις εργασίας (μάλιστα έχουν ειδικό twitter account για job postings), παραπέμποντας πάντα στο web site τους. Πώς είναι δυνατόν να μην ελέγχουν τι συμβαίνει στο LinkedIn, το κατεξοχήν μέσο αναζήτησης εργασίας, όπου έχουν 196.734 followers, εφόσον μάλιστα στο παρελθόν υπήρξαν «θύματα» κακόβουλης χρήσης του προφίλ τους!

Κατά την άποψή μου, ο διαχειριστής των social media της εκάστοτε επιχείρησης, θα πρέπει να παρακολουθεί, στενά, το περιεχόμενο που παράγεται και από τρίτους (καλώς ή κακώς) και να προλαμβάνει καταστάσεις τέτοιου τύπου.

Στην προκείμενη περίπτωση πάντως (και καταλήγοντας), η εν λόγω εταιρία, θα έπρεπε να κάνει πιο αυστηρό έλεγχο των προφίλ/σελίδων της, να αναφέρει στο LinkedIn τυχόν fraud job postings, ώστε να κατεβαίνουν άμεσα, ενώ πέρα από αυτά θα ήταν καλό αν μαζί με τις πολιτικές HR που διαφημίζει είχε και μερικές συμβουλές ασφαλείας. Ακόμη κι αν αυτό είναι κάπως «προσβλητικό».

Αυτό που έχει σημασία είναι να μπορούν να προστατέψουν το όνομά τους, σεβόμενοι παράλληλα τους χιλιάδες ανθρώπους που τους «ακολουθούν»…

Social Media

fake jobs · pharming · total

Georgia Zavorgianou

Η Γεωργία έχει 13 χρόνια εμπειρία στο ελληνικό και όχι μόνο, banking, έχοντας ασχοληθεί κυρίως με projects στον ευρύ χώρο του e-business/customer service.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο