Αλλαγές σε πολιτικές εταιρειών
Μερικά πράγματα αλλάζουν θέλετε δε θέλετε.
Αν μπαίνει στο κατάστημά σας πελάτη και θέλει να βγάλει φωτογραφία τη βιτρίνα σας, τα προϊόντα σας, τον εαυτό του, γιατί να του το απαγορεύσετε;
Το πιο πιθανό είναι ότι θέλει να μιλήσει για εσάς στους φίλους σας. This is wom.
Πότε θα αλλάξετε την πολιτική της εταιρείας σας ώστε να δίνετε αξία στα νέα μέσα, ακόμα κι αν αυτό είναι μια ψηφιακή φωτογραφία;
Απλά πράγματα!
Η απάντηση συνήθως που παίρνω (ειδικά fashion retailers) είναι πως μπορεί να είναι κάποιος ανταγωνιστής που θέλει να αντιγράψει τα ρούχα τους. Και ρωτάω: Μα το πιστεύετε αυτό το πράγμα; Ένας σοβαρός ανταγωνιστής που θέλει στα σοβαρά να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο δε θα μπορούσε να πάρει μια spy-camera των 100 ευρώ και να βιντεοσκοπήσει ολόκληρο κατάστημα χωρίς να τον πάρετε μυρωδιά;
Λίγος ρεαλισμός… 🙂