The New Stuff - Suit digital marketing

Έρευνα: Οι φωτογραφίες αυξάνουν το engagement στα social media

Mara Havaki


Αν αναρωτιέστε πώς θα τραβήξετε περισσότερους fans στις σελίδες σας στα social media ή πώς θα αυξήσετε το ενδιαφέρον των ήδη υπαρχόντων, η λύση είναι μία: φωτογραφίες! Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 75% του περιεχομένου που ανεβαίνει στο Facebook παγκοσμίως είναι φωτογραφίες. Μάλιστα, από την ίδια έρευνα προκύπτει πως οι φωτογραφίες είναι το πιο ελκυστικό περιεχόμενο μιας σελίδας για τους fans, οι οποίες ανήκουν στο 87% των πιο διαδεδομένων posts στο δημοφιλές social network.

Facebook's Influence In Consumer Consumption Of News Growing

Επομένως πού καταλήγουμε; Αν θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή των χρηστών, ακολουθούμε τη μαγική συνταγή των φωτογραφιών. Βέβαια για να τα λέμε και όλα, η συνταγή αυτή δεν αποτελεί εγγύηση επιτυχίας. Για να πετύχουμε το σκοπό μας πρέπει κι εμείς να βάλουμε το χεράκι μας. Μία χαμηλής ποιότητας εικόνα και με αδιάφορο περιεχόμενο δεν κέρδισε ποτέ κανέναν. Άρα, δε φτάνει απλά να ποστάρουμε μια οποιαδήποτε φωτογραφία, αλλά μία φωτογραφία με υψηλή ποιότητα και σχετικό πάντα περιεχόμενο, ανάλογα με το target group της σελίδας που διατηρούμε.

Εκτός από τη σωστή επιλογή και χρήση εικόνας είναι εξίσου σημαντικό να ενημερωνόμαστε για τις νέες τάσεις στο Facebook. Όπως έδειξε σχετική έρευνα, τα shares και τα comments έχουν αρχίσει να έχουν μεγαλύτερη ισχύ από τα likes σε ένα post. Αυτό νομίζω είναι και το λογικό. Αν το σκεφτείς, για να κάνει ένας χρήστης comment σημαίνει πως η φωτογραφία έκανε καλά τη δουλειά της. Σημαίνει πως κατάφερε να «δεσμεύσει» το χρήστη για παραπάνω από κάτι δευτερόλεπτα που αρκούν για να κάνει απλώς ένα like. Πέτυχε να τραβήξει το ενδιαφέρον του ώστε αυτός να αφιερώσει λίγο χρόνο και να κάνει comment. Το ίδιο ισχύει και για το share. Ένας χρήστης στο Facebook κάνει share κάτι το οποίο του αρέσει ή συμφωνεί, κάτι το οποίο τον έπεισε να το βάλει στο timeline του και να το μοιραστεί με τους φίλους του.

Οι φωτογραφίες έχουν την ίδια θετική επίδραση και στο engagement στο Twitter, ειδικά μετά τις πρόσφατες αλλαγές στο design του δημοφιλούς microblogging site. Όπως στο Facebook οι εικόνες «τραβάνε» πολλά likes, comments και shares, έτσι και στο Twitter πολλαπλασιάζουν τα retweets.

Η διαχείριση σελίδων στο Facebook και στο Twitter έχει τα μικρά της μυστικά. Μικρά μυστικά που κάνουν όμως τη μεγάλη διαφορά!

How To · Social Media

engagement · photos · research

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting