The New Stuff - Suit digital marketing

Τα πάντα για το Pigeon Update της Google

Christina Ageli


Η Google παρουσίασε έναν νέο αλγόριθμο γα τις τοπικές αναζητήσεις, τον οποίο η Search Engine Land ονόμασε Pigeon. Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες από την Google, αλλά webmasters αναφέρουν ήδη σημαντικές αλλαγές στις κατατάξεις.
Ο Pigeon έκανε την εμφάνισή του στις 24 Ιουλίου μόνο για τις Η.Π.Α και δεν είναι γνωστό πότε θα εφαρμοστεί και σε άλλες χώρες και γλώσσες. Στην SEO κοινότητα, υπάρχει το speculation ότι έγινε ήδη ένα πρώτο update του νέου αλγόριθμου, στο τέλος Ιούλη. Στόχος του νέου αυτού αλγόριθμου είναι να δίνει πιο χρήσιμα, πιο σχετικά και πιο ακριβή αποτελέσματα σε τοπικές αναζητήσεις. Αντίθετα με τους Penguin και Panda αλγόριθμους, ο Pigeon δεν βασίζεται πλέον σε ποινές (να ‘καθαρίζει’ δηλαδή τις σελίδες με χαμηλή ποιότητα), αλλά άλλαξε εντελώς τον τρόπο με τον οποίο κατατάσονται τα αποτελέσματα.

1. Τα local listing packs δεν εμφανίζονται πλέον για μεγάλο αριθμό keywords.

 

local listing pacs

Αυτό σημαίνει πως τα local listing pacs, εμφανίζονται πλέον για πολύ λιγότερα search queries. Ο αριθμός αυτός σύμφωνα με το MOZ έπεσε απο το 12,1% στο 3,3% μόλις μέσα σε 4 μέρες (23 – 27 Ιουλίου).
Σε περίπτωση που παρατηρείτε πτώση στη επισκεψιμότητα του site σας, θα πρέπει να ελέγξετε αν αυτό μπορεί να οφείλεται σε εξαφάνιση κάποιων από τα local listings του. Για να ανακάμψει το site σας από την πτώση αυτή θα χρειαστεί βραχυπρόθεσμα να στηριχθείτε σε PPC campaigns ως δίχτυ ασφάλειας.

2. Τα τοπικά αποτελέσματα θα κατατάσσονται περισσότερο με βάση την αξία του κάθε website (authority).

Ο νέος αλγόριθμος είναι πιο συνδεδεμένος με τα παραδοσιακά web search ranking signals (τα signals δηλαδή που χρησιμοποιεί ο αλγόριθμος για να κατατάξει τα μη local listings). Πιο απλά, τα local rankings ενδεχομένως πλέον να καθορίζονται από το domain authority, τα backlinks και όλους τους κλασσικούς SEO παράγοντες που γνωρίζουμε ως τώρα.
Εαν δηλαδή τα local rankings κάποιου website παρουσιάζουν πτώση μετά την εισαγωγή του Pigeon, τότε αυτό μπορεί να είναι μια ένδειξη ότι τα γενικά SEO χαρακτηριστικά του site, υπολείπονται συγκριτικά με αυτά των ανταγωνιστών του. Η καλύτερη λύση είναι να γίνει μία λεπτομερής έρευνα ανταγωνισμού του site σας, για να δείτε πού βρίσκονται τα backlinks, το περιεχόμενο και γενικώς όλα τα SEO χαρακτηριστικά σε σχέση με αυτά των websites που εμφανίζονται ψηλά στις αναζητήσεις.

3. Το Yelp και άλλοι τοπικοί (για τις ΗΠΑ) κατάλογοι είδαν άνοδο στις κατατάξεις.

Μετά την εισαγωγή του Pigeon, το Yelp και άλλα site τοπικών καταλόγων εμφάνισαν ώθηση στην κατάταξη αποτελεσμάτων. Τώρα πλέον βρίσκονται ψηλότερα έως και πρώτοι διότι για κάποιες αναζητήσεις το συνολικό search engine result page (SERP) είναι βασισμένο σε, και φτιαγμένο από, γνωστούς τοπικούς καταλόγους.
Έτσι, αν και πολλοί χρήστες μπορούν να βρουν ενα site που ψάχνουν ούτως ή άλλως χωρίς να χρησιμοποιούν τοπικούς καταλόγους, υπάρχουν πολλοί περισσότεροι που ψάχνουν με βάση αυτούς. Αυτό καθιστά αναγκαίο για κάθε επαγγελματία να εντάξει την επιχείρησή του σε κάποιο τοπικό κατάλογο (niche κατά προτίμηση) ώστε να εμφανίζεται στις αναζητήσεις. Για να γίνει αυτό πιο αποτελεσματικά, πρέπει να βρεθεί ποιοι well known, authoritative κατάλογοι βρίσκονται ψηλότερα στις κατατάξεις και στη συνέχεια να εντάξουμε το site στον καθένα από αυτούς τους καταλόγους.

4. Το τοπικό carousel παραμένει ένας τρόπος για να αποκτήσουν τα sites επιπλέον exposure.

carusel

Αντίθετα με τα local listing packs, τα αποτελέσματα carousel παραμένουν ανεπηρέαστα μετά κι από τον καινούριο αλγόριθμο, και η συχνότητα με την οποία εμφανίζονται είναι σχεδόν η ίδια όπως και πριν. Είναι σίγουρα ένας τρόπος για τα websites να κερδίσουν παραπάνω exposure για τοπικά keywords.

Τα αποτελέσματα carousel δίνουν μεγάλη έμφαση στην εικόνα και στο rating του listings σας, γι’ αυτό θα πρέπει να μπαίνει μια καλή, ελκυστική και σε μεγάλη ανάλυση φωτογραφία στο business προφίλ της Google+ σελίδας σας, και φυσικά να ενθαρρύνετε τους χρήστες να γράφουν reviews.

 

SEO

google · pigeon · seo

Christina Ageli

Η Χριστίνα, Head of SEO στη Socialab, ασχολείται με θέματα που αφορούν το Search Engine Optimization και κυρίως την Google. Έχει δουλέψει τόσο με Ελληνικά όσο και international brands.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο