Pin and Win: Guidelines update
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς χρησιμοποιείτε το Pinterest για να δημιουργήσετε διαγωνισμούς για τα brand σας, απ’ ότι φαίνεται πάντως και το Pinterest (μετά το Facebook) βάζει όριο στους διαγωνισμούς και δεν επιτρέπει πλέον εκείνους του στυλ “Pin to Win”.
Με τη συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται ότι το Pinterest θέλει να εστιάσει στο ποιοτικό περιεχόμενο και να εμπνεύσει τους χρήστες να ανεβάζουν ό,τι πραγματικά τους εξιτάρει τη φαντασία και όχι pins για να κερδίσουν έναν διαγωνισμό.
Δείτε την παρακάτω εικόνα για να καταλάβετε τι ακριβώς μπορείτε πλέον να δημιουργήσετε στο Pinterest και τι όχι.