The New Stuff - Suit digital marketing

Pinterest: 5 tips για περισσότερο Traffic

Konstantinos Sofronis


Το marketing μέσω Pinterest αποτελεί πολύ καλή τακτική για να φέρετε επιπλέον κίνηση στο site σας ή στο blog σας. Με μία βάση 150 εκατομμυρίων χρηστών και αποτελώντας μια πλατφόρμα υψηλά συνδεδεμένη με οπτικό υλικό, είναι πρόσφορο έδαφος διαφήμισης προϊόντων, σύνδεσης με καταναλωτές καθώς και αύξησης του brand awareness σας. Οι παρακάτω 5 τρόποι θα βοηθήσουν στην επίτευξη όσων αναφέραμε:

1. Δημιουργήστε ένα board για το περιεχόμενό σας

pinterest

Η δημιουργία ενός Pinterest board είναι ιδανικός τρόπος για να οδηγήσετε καινούργιους χρήστες στο περιεχόμενό σας. Το κοινό σας θα μπορεί πιο εύκολα να σας βρει και να σας ακολουθήσει. Η τακτική αυτή μπορεί επιπλέον να επηρεάσει το SEO των δημοσιεύσεων του blog σας. Χρησιμοποιήστε keywords τα οποία είναι πιο πιθανό να αναζητήσει κάποιος, όταν θέλετε να ονομάσετε το board σας, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να εμφανιστεί στην αναζήτηση του Pinterest. Επιπρόσθετα μην ξεχνάτε να προσθέτετε το link κάθε blog post στο pin που αντιστοιχεί.

2. Χρησιμοποιήστε μεγάλου έναντι μικρού ύψους εικόνες
pinterest

Το Pinterest είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στις εικόνες, και οι δικές σας θα πρέπει να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες και να τραβούν την προσοχή. Το να χρησιμοποιείτε εικόνες μεγάλου ύψους είναι ένας τρόπος να το επιτύχετε. Οι πιο επιτυχημένες εικόνες και γραφικά είναι αυτά που είναι μεγαλύτερα σε ύψος. Αυτός είναι και ένας λόγος που τα infographics γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία στην πλατφόρμα αυτή, και καλό θα ήταν να τα συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας.

3. Διοργανώστε διαγωνισμούς

pinterest

Οι διαγωνισμοί στα Social Media αποτελούν αποτελεσματικό τρόπο να αυξήσετε την προβολή σας και τους δυνητικούς πελάτες σας. Ένας δημιουργικός τρόπος να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό είναι να δημιουργήσετε ένα πίνακα περιεχομένου, ζητώντας από το κοινό σας να υποβάλει τις αγαπημένες του δημοσιεύσεις απευθείας από τη σελίδα σας (εισάγοντας τον σύνδεσμο) και έπειτα να σχολιάσουν γιατί τους άρεσε η συγκεκριμένη δημοσίευση. Κρίνοντας από τα σχόλια μπορείτε να διαλέξετε αυτό που θεωρείτε καλύτερο και να επιλέξετε έτσι τον νικητή. Τα βραβεία θα πρέπει να είναι ελκυστικά για το κοινό σας και μη ξεχνάτε να δημοσιεύετε τον διαγωνισμό και στα υπόλοιπα social media σας καθώς και στην e-mail λίστα σας.

4. Χρησιμοποιήστε δημοφιλή keywords αντί για hashtags

pinterest

Στην πλατφόρμα του Pinterest τα keywords λειτουργούν καλύτερα από τα hashtag. Για την ακρίβεια, το Pinterest θα υποβιβάσει τη δημοσίευσή σας σε περίπτωση που περιέχει πολλά hashtag. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε keywords στα pin σας και στις περιγραφές των board σας. Ένας αποτελεσματικός τρόπος να βρείτε τι είναι δημοφιλές στο Pinterest είναι να ελέγξετε το τμήμα “Popular” όπου περιέχει τα καυτά θέματα της μέρας.

5. Αναμειχθείτε στα group boards του Pinterest

pinterest

Ένας σίγουρος τρόπος να φέρετε κίνηση στη σελίδα σας είναι να μοιράζεστε τα pin σας σε group boards. Σε τέτοιου είδους boards οι χρήστες συνεργάζονται μεταξύ τους και δημοσιεύουν σχετικά με το board pins. Τα χειροπιαστά αποτελέσματα είναι αρκετά: περισσότερα pins, μεγαλύτερη έκθεση και νέους ακολούθους για το brand σας. Επιπρόσθετα τα group boards αποτελούν ισχυρό εργαλείο για να συνδεθείτε με social influencers, να βρείτε ιδέες και να ανακαλύψετε ποια θέματα ασκούν επιρροή στον κλάδο σας.

Τελικά tips

  • σε κάθε δημοσίευσή σας φροντίστε να υπάρχει σύνδεσμος όπου οδηγεί στο site σας
  • έχετε ξεκάθαρα call to action και να είστε σαφείς ως προς το τι θέλετε να κάνει το κοινό σας
  • όταν διοργανώνετε διαγωνισμούς να είστε σίγουροι ότι ακολουθούν τους όρους του Pinterest
  • αποφύγετε τα πολλά hashtag, χρησιμοποιήστε keywords

Advertising · Content · Pinterest · Social Media

Content · marketing · pinterest

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Konstantinos Sofronis

Ο Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Το Digital Marketing κέντρισε το ενδιαφέρον του και μέσω έρευνας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μυήθηκε στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

4 λόγοι που οι έμποροι B2B δε γίνεται να αγνοούν το Facebook

»

3 τρόποι για να γίνεις επαγγελματίας στις PPC καμπάνιες

»

Πως να δημιουργήσετε πιο αποτελεσματικά Banner Ads

»

Στρατηγικές για το Ψηφιακό Marketing που χρειάζεται να ακολουθήσετε!

»

Ζητείται Account Manager!

»

7 Digital Marketing Trends που πρέπει να γνωρίζετε για το 2018

»

Οδηγός αρχαρίων για influencer marketing στο Instagram!

»

4 τρόποι βελτίωσης της σχέσης των καταναλωτών με το digital marketing

»

Οι νέοι εγκαταλείπουν το Facebook

»

7 εναλλακτικοί τρόποι για να αναπτύξεις τους instagram followers!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο