The New Stuff - Suit digital marketing

Update στα analytics του Pinterest

Marie Pololou


Το ανανεωμένο Pinterest Analytics Tool δίνει πρόσβαση σε διάφορα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου και του πώς πιθανοί πελάτες αλληλεπιδρούν με τα pins εκτός του website. Το εργαλείο αρχικά προσέφερε μόνο πληροφορίες σχετικές με το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το Pin It button που είναι εγκατεστημένο στο website. Τα νέα χαρακτηριστικά του Pinterest Analytics δίνουν πρόσβαση σε αρκετά περισσότερα δεδομένα, όπως στατιστικά που αφορούν το engagement πέρα από το button αυτό.

Τώρα μπορούμε να παρακολουθούμε ενέργειες που προέρχονται από το Pinterest profile, συμπεριλαμβανομένων των boards και των pins που γίνονται shared -είτε τα pins προέρχονται από δικό μας website είτε όχι. Το ανανεωμένο Pinterest Analytics Tool παρέχει τα δεδομένα που χρειάζεται κάποιος έτσι ώστε να δει τη γενική εικόνα και να καθορίσει πού θα ξοδέψει τον χρόνο του και την προσπάθειά του, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει την παρουσία του στο Pinterest. Για να μπορέσει κάποιος να έχει πρόσβαση στο ανανεωμένο Pinterest Analytics πρέπει αρχικά να έχει ένα Pinterest business account.

Με όλο και περισσότερα social media websites να δίνουν έμφαση στα στατιστικά στοιχεία -όπως για παράδειγμα πρόσφατα το Twitter– παρατηρούμε πως γίνεται απαραίτητη η παρουσία μιας έμπειρης ομάδας που να γνωρίζει να αναλύει αριθμούς και να καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα για την πορεία μιας σελίδας.

Pinterest · Social Media

analytics · pinterest

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Marie Pololou

Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο