Update στα analytics του Pinterest
Το ανανεωμένο Pinterest Analytics Tool δίνει πρόσβαση σε διάφορα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου και του πώς πιθανοί πελάτες αλληλεπιδρούν με τα pins εκτός του website. Το εργαλείο αρχικά προσέφερε μόνο πληροφορίες σχετικές με το πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το Pin It button που είναι εγκατεστημένο στο website. Τα νέα χαρακτηριστικά του Pinterest Analytics δίνουν πρόσβαση σε αρκετά περισσότερα δεδομένα, όπως στατιστικά που αφορούν το engagement πέρα από το button αυτό.
Τώρα μπορούμε να παρακολουθούμε ενέργειες που προέρχονται από το Pinterest profile, συμπεριλαμβανομένων των boards και των pins που γίνονται shared -είτε τα pins προέρχονται από δικό μας website είτε όχι. Το ανανεωμένο Pinterest Analytics Tool παρέχει τα δεδομένα που χρειάζεται κάποιος έτσι ώστε να δει τη γενική εικόνα και να καθορίσει πού θα ξοδέψει τον χρόνο του και την προσπάθειά του, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει την παρουσία του στο Pinterest. Για να μπορέσει κάποιος να έχει πρόσβαση στο ανανεωμένο Pinterest Analytics πρέπει αρχικά να έχει ένα Pinterest business account.
Με όλο και περισσότερα social media websites να δίνουν έμφαση στα στατιστικά στοιχεία -όπως για παράδειγμα πρόσφατα το Twitter– παρατηρούμε πως γίνεται απαραίτητη η παρουσία μιας έμπειρης ομάδας που να γνωρίζει να αναλύει αριθμούς και να καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα για την πορεία μιας σελίδας.