The New Stuff - Suit digital marketing

Το Pinterest και οι μικρές επιχειρήσεις

Dora Ekaterini


Αδιαμφισβήτητα πλέον το Pinterest έχει εξελιχθεί σε ένα εξαιρετικό εργαλείο για τις μικρές επιχειρήσεις προκειμένου να προβάλουν και να προωθήσουν τα brands τους. Η εκάστοτε επιχείρηση μπορεί να φτιάξει μία σελίδα στο συγκεκριμένο social media, μέσω της οποίας θα προωθεί με διάφορους τρόπους αυτό που πρεσβεύει, καταφέρνοντας έτσι να κερδίσει ολοένα και μεγαλύτερο και πιο πιστό κοινό.

wp_post_pinterest

Ας δούμε όμως μερικά best practises από ξένα brands:

Η εταιρία ModCloth, ένα brand με γυναικεία ρούχα, χρησιμοποιεί έξυπνα το Pinterest προβάλλοντας διαφορετικά στυλ με ρούχα του ίδιου του brand σε boards του εν λόγω socail media. H συνεργασία με τους bloggers είναι δεδομένη, όπως επίσης οι συμβουλές make-up, οι συνταγές, τα Do It Yourself (DIY) sections και όλα όσα τραβούν το ενδιαφέρον του κοινού. Αυτό που ουσιαστικά θεωρείται επιτυχία της συγκεκριμένης εταιρίας είναι η ανταπόκριση στις ανάγκες του κοινού αλλά και η διαδραστικότητα από πλευράς του brand.

Παρόμοιες πρακτικές ακολουθεί και το Etsy, το οποίο παρουσιάζεται ως “η πιο ζωντανή χειροποίητη αγορά του κόσμου”. Το Etsy, δημιουργεί πιστό κοινό με το πολύχρωμο και eye catching περιεχόμενό του. Τα boards του σφύζουν από συνταγές, DIY projects, ιδέες για δώρα καθώς και ιδέες για τη διακόσμηση του σπιτιού. Το κάτι παραπάνω που κάνει το συγκεκριμένο brand, είναι το guest pinning, η συμμετοχή δηλαδή στο Pinterest προφίλ του και κάποιων guests. Οι «καλεσμένοι» αυτοί έχουν ναι μεν διαφορετικό αλλά εξίσου ενδιαφέρον και μοναδικό περιεχόμενο, παρέχοντας στο brand extra κοινό και μεγάλη απήχηση χωρίς μεγάλο κόστος.

To Jetsetter, μια κοινότητα που αφορά όσους ταξιδεύουν και παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται κάθε traveller που σέβεται τον εαυτό του, κερδίζει ολοένα έδαφος στο Pinterest. Αυτό το πετυχαίνει παρέχοντας στους φανατικούς του brand εικόνες από πανέμορφες τοποθεσίες, ταξιδιωτικά tips και πληροφορίες από celebrities ταξιδιώτες ανά τον κόσμο. Με αυτό τον τρόπο καλύπτει άριστα τις ανάγκες των followers του, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους.

Κλείνοντας, να τονίσουμε ότι το pinning δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται. Κάθε brand, είτε μικρό είτε μεγάλο, οφείλει να έχει συνέπεια και συνέχεια στις αναρτήσεις του. Ωστόσο, όταν ένα brand εστιάζει στις ανάγκες του target group του και προσπαθεί να τις καλύψει, τότε σίγουρα έχει μεγάλες πιθανότητες να κερδίσει έδαφος σε όποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και αν στραφεί.

 

Advertising · Case Studies · Pinterest · Social Media

digital marketing · marketing · pinterest · small businesses · Social Media · strategy

Agencies · Small Businesses

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

»

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

»

Η χρησιμότητα ενός Microsite

»

4 συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media σου

»

Πώς να αυξήσεις το traffic μέσω των Instagram Stories

»

Πώς μπορούν οι εταιρείες να διαφημιστούν στο Snapchat?

»

Πώς οι UGC καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου

»

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο