Η επιτυχία του Pinterest
Κάποιοι πελάτες μας έχουν ζητήσει να τους φτιάξουμε (με μικρό budget πάντα) ένα καταπληκτικό mobile app.
Ένα angry birds με τα δικά τους λογότυπα, ένα foursquare με τα δικά τους καταστήματα, ένα instagram όπου το δικό τους logo μπαίνει σαν υδατογράφημα αυτόματα στη φωτογραφία. Για να μην αναφέρω ότι μέχρι πέρσι κάποιοι μας ζητούσαν να τους φτιάξουμε ένα δικό τους facebook.
Εκπληκτικές ιδέες όλες αυτές. Or not.
Ο λόγος που ένα app ή social network φτάνει εκεί που φτάνει ώστε να το μάθει κάθε marketer είναι μετά από πολλά trial & errors, προσπάθεια, μηχανισμούς, marketing, τα οποία δεν είναι ακριβώς αντιγράψιμα. Και σίγουρα ακόμα και να μπορούσε κάποιος να αντιγράψει ένα ολόκληρο app ή site δε θα είχε από πίσω του τον κόσμο να το στηρίξει.
Όταν υπάρχει πίσω από κάθε app μια devoted ομάδα που επί μήνες ή χρόνια προσπαθεί να αναπτύξει κάτι, δε μπορείς να έρθεις μια ωραία πρωία και να το πάρεις. H καμπάνια σου απλά δεν είναι τόσο δυνατή ώστε να το κάνει αυτό.
Δες το τελεταίο social network, το Pinterest. Βγήκε μια μέρα και κατέκτησε τις καρδιές μας, σωστά; Εχμ, όχι ακριβώς. Επί 4 χρόνια το πολεμούσανε μέχρι να βρούνε τη μαγική συνταγή. Αποτυχία μετά από αποτυχία, μετά από αποτυχία.
Αλλά στο τέλος τα κατάφεραν! [Πλήρες άρθρο εδώ]
Για να μη μιλήσω για όλα τα άλλα χιλιάδες δίκτυα ή apps που ποτέ δεν έφτασαν στην κρίσιμη μάζα και απλά έσβησαν…
Not as easy as it looks, folks.