The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς μπορεί η pop κουλτούρα να επηρεάσει ένα digital marketing campaign;

Giannis Panagiotopoulos


Η Lorde είναι μια 17χρονη τραγουδίστρια από τη Νέα Ζηλανδία, η οποία φέτος κέρδισε 2 βραβεία Grammy, μεταξύ των οποίων και για το καλύτερο τραγούδι της χρονιάς, με το κομμάτι τrης “Royals”.

Η Maybach είναι μια παλιά luxury Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία παρήγαγε διάφορα μοντέλα από το 1919 μέχρι και το 1960, όπου εξαγοράστηκε από την Daimler-Benz. To 1997 η Daimler αποφάσισε να αναστήσει την Maybach, με 2 νέα ultra-premium μοντέλα, την 57 και την 62. Τα εν λόγω αυτοκίνητα ξεκινούσαν από $350Κ, και μπορούσαν να εκτοξευτούν ακόμα και πάνω από 1 εκατομμύριο δολλάρια, ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη.

Πως συνδέονται όμως αυτά τα 2;

Η Lorde ανέφερε την Maybach στο κομμάτι της με τίτλο Royals, στο στίχο “But everybody’s like Cristal, Maybach, diamonds on your timepiece”. Ξαφνικά, ένα κοινό το οποίο δεν έχει ουσιαστικό ενδιαφέρον για το προϊόν, ξεκίνησε να ψάχνει τι είναι αυτό το Maybach που λέει η Lorde, με συνέπεια να αυξηθούν κατακόρυφα οι αναζητήσεις για τον συγκεκριμένο όρο.

Maybach

Συνέπεια του υπερβολικά αυξημένου όγκου αναζητήσεων για ένα ultra-luxury προϊόν, το κόστος διαφήμησης αυξήθηκε κατά 233% σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, και για όλα τα ηλικιακά / δημογραφικά groups. Ένας από τους λόγους που το κόστος ανέβηκε τόσο ψηλά, ήταν το γεγονός ότι οι νέοι ενήλικες που αποτελούσαν και το μεγαλύτερο κομμάτι στην αύξηση του search volume, είναι παραδοσιακά ένα group που στοχεύουν οι marketers. Και όλα αυτά χωρίς κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον για το προϊόν. Ταυτόχρονα, τα υπόλοιπα luxury car brands, είδαν μια μείωση στο διαφημηστικό τους κόστος κατά 148%, συγκριτικά με το γενικό κόστος διαφήμισης.

Ξαφνικά, ένα και μόνο τραγούδι έφερε ένα luxury brand σε δύσκολη θέση, στοχεύοντας άθελά του κόσμο που απείχε παρασάγγας από αυτό που ήθελε να προσεγγίσει. Εκεί ενεργοποιήθηκε το τμήμα διαχείρισης κρίσεων της εταιρίας που διαχειριζόταν το campaign, όπου και άλλαξε τον τρόπο προσέγγισης πελατών online, για να αποφύγει το κοινό που έψαχνε για Maybach σε συνδυασμό με το τραγούδι της Lorde, και να συνεχίσει να προσεγγίζει το κοινό που αποτελούν πιθανούς αγοραστές.

Είναι πάντα πιθανό να προκύψουν προβλήματα σε οποιοδήποτε campaign, προβλήματα που δεν έχει αντιμετωπίσει κάποιος πιο πριν, και δεν υπάρχει έτοιμη λύση. Γι’αυτό πρέπει να εμπιστευόμαστε την ομάδα που έχουμε εμπιστευθεί για να διαχειριστεί την καμπάνια μας, και να γνωρίζουμε ότι μπορούν -μέσα σε όλα- να ανταπεξέλθουν αν χρειαστεί να κάνουν crisis management.

Advertising · Online Marketing · Search · Why you need a good agency

Giannis Panagiotopoulos

Ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα με το event management στο entertainment industry. Στη συνέχεια όμως, τον κέρδισε ο κόσμος του Internet marketing, όπου εξειδικεύτηκε στο community management, έχοντας τη διαχείρηση ενός global community 400.000 ατόμων.

Recently Published

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο