The New Stuff - Suit digital marketing

Premium Display vs Standard Display

Performance Team


display-ads-ss-1920 (2)
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσο περισσότερο πληρώνετε το Premium Display γι’ αυτό το… Premiumness;

Κάνοντας μια γρήγορη σύγκριση, και χωρίς να σας δώσουμε την εισαγωγή με τον προπονητή και τους δρομείς όπως κάναμε την προηγούμενη φορά, και βλέποντάς το από άποψη απόδοσης με οποιαδήποτε ποσοτικά KPIs, έχουμε:

  • μεγαλύτερο κόστος δημιουργικού / παραγωγής
  • μεγαλύτερη επιστροφή μεταξύ media shop και publisher, άρα μικρότερο όφελος για το διαφημιζόμενο
  • μεγαλύτερο κόστος συντήρησης του premium δικτύου γιατί ελάχιστοι διαφημίζονται σε αυτό, σε σχέση με τα πιο κοινά μέσα, κατ’ εξοχήν μικρότερη αποτελεσματικότητα όταν συγκρίνεις ευρώ προς ευρώ.
  • μικρότερο engagement από τη landing page και μετά, αν το premiun display τυχαίνει να είναι και λίγο επιθετικούλι, καθώς ο χρήστης μπορεί πολύ εύκολα να
    • έκανε είτε mis-click (δεν ήθελε να πατήσει στη διαφήμιση για τον καφέ σας, το X έψαχνε ο άνθρωπος για να την κλείσει),
    • είτε να έκανε όντως click αλλά περισσότερο απλά να δει τι θα δει στη landing page και μετά να την κλείσει χωρίς να ασχοληθεί ιδιαίτερα

Δε λέω, είναι πολύ όμορφο το Premium Display, σε όποια πλατφόρμα κι αν γίνεται αυτό, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι δεν αγοράζουμε 30άρι TVC ή καταχώρηση σε σελίδα για να συγκρίνουμε μόνο το δημιουργικό.

Αγοράζουμε digital και αυτό σημαίνει πως όλα είναι δυνατά, αρκεί να είστε έτοιμοι να δώσετε πολλά για να πάρετε λίγα.

 

 

 

Social Media

display · premium display

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Βελτιστοποιήστε την απόδοση Search Ads Campaigns με τη χρήση Long Tail Keywords.

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο