Profile pic marketing
Να και ένα θέμα που δε θα βρείτε στο Mashable: Έχετε σκεφτεί να αξιοποιήσετε τις φωτογραφίες του προφίλ των χρηστών για σκοπούς marketing;
Σίγουρα, δεν είναι για όλους, αλλά αναλογιστείτε αυτό:
Αυτή την εβδομάδα στο Facebook διανύουμε ένα trend κατά το οποίο οι πιο heavy users αλλάζουν τις φωτογραφίες του προφίλ τους με κάποιον ήρωα-καρτούν των παιδικών τους χρόνων. Αυτό σημαίνει ότι επαναλανσάρουν κάποια brands τα οποία μπορεί να είναι πεθαμένα και ξεχασμένα ή κάποια άλλα τα οποία έχουν ξαναγεννηθεί και έχουν πιο πρόσφατη εμπορική δραστηριότητα, π.χ. ο Spiderman.
Φανταστείτε να ήσασταν σε μια θέση όπου μπορείτε να ξεκινήσετε ένα παρόμοιο trend όπου ο καθένας θα αναρτούσε το αγαπημένο του brand δημητριακών, το αγαπημένο του μοντέλο αυτοκινήτου, την οδοντόκρεμά του, το αγαπημένο του βιβλίο, ποτό, αναψυκτικό ή μάρκα ρούχων.
Υπάρχουν δεκάδες κατηγορίες προϊόντων οι οποίες μπορούν να αξιοποιήσουν ένα τέτοιο trend με τον κατάλληλο σχεδιασμό.
Και αυτό είναι WOMM.