The New Stuff - Suit digital marketing

Programmatic + Data Conference

Mara Havaki


11139402_10153418140396019_6658071055472633543_n

To Programmatic Trading είναι μία νέα τάση η οποία έχει αρχίσει να αλλάζει τα δεδομένα στο online advertising και όλο και περισσότερο εδραιώνεται σαν υπηρεσία στη διεθνή digital σκηνή. Ωστόσο, όπως σε κάθε είσοδο μίας νέας πρακτικής έτσι και εδώ προκύπτουν ερωτήματα και αβεβαιότητες.

Έτσι, η Boussias Communications για πρώτη φορά διοργανώνει το συνέδριο, Programmatic + Data, στις 28 Μαΐου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Το συνέδριο αυτό έχει ως στόχο να ενημερώσει όλους όσους ενδιαφέρονται να γνωρίσουν καλύτερα το Programmatic Trading και το Data Science. Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει λόγος για τις διαθέσιμες υπηρεσίες, τις τάσεις και τις συνθήκες που επικρατούν, όπως και εκείνες που εμφανίζονται σιγά σιγά στο προσκήνιο, αλλά και τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση αυτής της πρακτικής.

Το συνέδριο αυτό απευθύνεται τόσο σε brand managers, όσο και σε publishers και στελέχη από media agencies. Κάθε μία από αυτές τις ιδιότητες θα επωφεληθεί διαφορετικά από το περιεχόμενο του συνεδρίου, μιας και οι ομιλητές θα «αναλύσουν» το αντικείμενο για όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές.

Οι keynote ομιλητές που θα παρευρεθούν στο συγκεκριμένο conference είναι διακεκριμένα στελέχη από τη διεθνή αγορά, οι οποίοι και θα μοιραστούν με το κοινό όχι μόνο best practises, αλλά και χρήσιμα συμπεράσματα από την μέχρι τώρα εμπειρία τους με το Programmatic Trading. Εκτός από ξένους ομιλητές, η διοργάνωση φρόντισε να φέρει για το κοινό και Έλληνες ομιλητές προκειμένου να καλυφθεί το πως μπορεί να έχει χρήση στην χώρα μας η νέα αυτή πρακτική και ποιες είναι οι δυνατότητες για τους Έλληνες επαγγελματίες.

Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικά τους ομιλητές:

  • David Frew, Programmes Manager, IAB UK
  • Cadi Jones – Director of Audience & Programmatic Advertising, Northern Europe, Yahoo
  • Ashish Mahajan – Senior Partner Platform Manager, Cadreon EMEA
  • Αθηνά Κανιούρα – Managing Director, Accenture Digital
  • Yann Blat – Head of Sales Operations, Sizmec France
  • Δημήτρης Μανιάτης – Head, Reprise Media
  • Damian Huba – Sales Manager, DoubleClick
  • Samir Reinert – Industry Manager, Sociomantic
  • Οδυσσέας Ντότσικας – Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής, TDG
  • Gilles Guillou – Chief Revenue Officer, La Place Media
  • Benjamin Crain – Chief Strategy Officer, Improve Digital

Το suit.gr εξασφάλισε για εσάς, με την ευγενική προσφορά της Boussias Conferences, μία δωρεάν πρόσκληση για το συνέδριο. Στο διαγωνισμό λαμβάνουν μέρος μόνο οι email subscribers του suit.gr, παλιοί και νέοι. Όσοι ενδιαφέρεστε να διεκδικήσετε την πρόσκληση μπορείτε να αφήσετε comment σε αυτό το άρθρο.

Ωστόσο, αν δεν είστε εγγεγραμμένοι στο newsletter μας, για να πάρετε μέρος στην κλήρωση μπορείτε να κάνετε τώρα την εγγραφή σας στο πάνω σημείο της sidebar, στα δεξιά σας, και να την επιβεβαιώσετε στο email που θα σας έρθει.

Ο διαγωνισμός κλείνει τη Δευτέρα, 25 Μαΐου στη 13:00 το μεσημέρι, και ο νικητής θα ανακοινωθεί στο site του suit.gr.

Περισσότερες πληροφορίες για το Programmatic + Data Conference μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του συνεδρίου.

Advertising · Conferences · Mobile Marketing · News · Online Marketing

conference · data · programmatic · programmatic buying

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο