The New Stuff - Suit digital marketing

Το Programmatic Buying στην αγορά των Digital Ads

John Kavvadias


Το programmatic buying είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο πολυσυζητημένα trends στο χώρο του digital. Βασικό χαρακτηριστικό των programmatic αγορών είναι η αυτοματοποιημένη και άμεση επένδυση σε ψηφιακό διαφημιστικό υλικό. Εν έτη 2015, οι programmatic αγορές έχουν τον πρώτο λόγο στο χώρο της διαφήμισης και όχι μόνο.

Στην Αμερική ο τομέας του λιανικού εμπορίου μεσουρανεί στην πρώτη θέση των βιομηχανιών ως προς το ποσοστό των δαπάνων σε programmatic αγορές και digital media. Βάσει στατιστικών, μέσα στο 2015 ο χώρος του λιανικού εμπορίου θα αποτελέσει το ένα τέταρτο των programmatic αγορών με τις δαπάνες να σταματάνε στα 3,71 δις δολάρια με το κλείσιμο του έτους.

188679
Καθώς οι επενδύσεις για ψηφιακό διαφημιστικό υλικό ανεβαίνουν με ξέφρενους ρυθμούς, την ίδια στιγμή, εταιρείες επιχειρούν να δημιουργήσουν μια αγορά με αυτό το υλικό. Η δημιουργία του συγκεκριμένου market θα παίξει σημαντικό ρόλο στο να προσελκύσει περισσότερο κοινό στον τομέα της αγοράς της διαφήμισης και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των υποψήφιων αγοραστών όσον αφορά τις τιμές, καθώς η τιμολόγηση των ψηφιακών διαφημίσεων εξακολουθεί να παραμένει ένα ερωτηματικό.

Μερικές από τις εταιρείες στο χώρο του programmatic buying είναι οι εξής:

• AdFin
• Mass Exchange
• MediaGamma Pushing

Programmatic-Buying
Όπως έγινε και με το πετρέλαιο, η τιμή των digital ads θα ανέβει με την πάροδο του χρόνου. Οι συγκεκριμένες εταιρείες παρέχουν στους αγοραστές των διαφημίσεων μια λίστα με τις καλύτερες τιμές, έτσι ώστε οι αγοραστές να “κλειδώσουν” τις διαφημίσεις που θα αγοράσουν προτού ανέβει η τιμή τους. Με αυτόν τον τρόπο είναι κερδισμένες και οι εταιρείες οι οποίες κάνουν προπώληση των digital ads.

Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού φαίνεται πως η Αμερική αποτελεί την πλειοψηφία των programmatic αγορών παγκοσμίως. Παρόλα αυτά, ο όρος “Programmatic Buying” μπορεί να έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης, παρόλα αυτά βρίσκεται σε ένα αρκετά πρώιμο στάδιο. Όπως προαναφέραμε, η δημιουργία εταιρειών που θα παρέχουν τη δυνατότητα στους διαφημιστές είναι ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη του programmatic buying απομακρύνωντας τον φόβο της οικονομικής απάτης και ενθαρρύνοντας τους διαφημιστές να προχωρούν ολοένα και περισσότερο σε programmatic αγορές.

Advertising · Google · Online Marketing · SEO

programmatic · programmatic buying

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

John Kavvadias

Ο Γιάννης Καββαδίας σπούδασε Marketing στην Αγγλία, όπου έχει λάβει τον τίτλο του Master of Science. Έχει αποκτήσει επαγγελματική εμπειρία σε Αθήνα και το Λονδίνο σε εταιρείες FMCG. Άρχισε την ενασχόληση του με το ψηφιακό μάρκετινγκ, στη Socialab.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο