The New Stuff - Suit digital marketing

Νέο PS4 και digital διαφήμιση: Think BIG!

George Anagnostopoulos


Παίζεις το αγαπημένο σου first-person shooter. Μπαίνεις σε μια δύσκολη αποστολή και σε μια μάχη τραυματίζεσαι. Βρίσκεις καταφύγιο για να φας κάτι γρήγορο που θα σου δώσει ενέργεια. Έχεις πάνω σου μόνο μια μπάρα δημητριακών (branded). Ενώ την απολαμβάνεις, το μυαλό σου πάει για μια στιγμή στην οικογένειά σου πίσω στον πολιτισμό. Στην οθόνη σου βλέπεις μια ξεθωριασμένη φωτογραφία από την πραγματική σου οικογένεια. Παίρνεις θάρρος και ξαναβγαίνεις στη μάχη.

Και όταν τελειώσεις το παιχνίδι, σε περιμένει ένα κουπόνι στο κινητό σου για να αγοράσεις αυτή την ίδια μπάρα δημητριακών στο supermarket της γειτονιάς σου.

Δε γίνονται αυτά, σωστά; Πάμε λοιπόν σε κάτι άλλο.

Κυκλοφόρησε το νέο PS4 και πρώτη φορά το είδα εγώ στην εκπομπή του Jimmy Fallon την Πέμπτη το βράδυ. Αν δεν το έχετε δει, αξίζει το χρόνο σας το video.

Για μένα όμως δεν είναι τα καταπληκτικά πράγματα που μπορεί να κάνει το hardware τώρα, όσο αυτά που θα κληθεί να κάνει αυτή ή μια άλλη πλατφόρμα με αυτές και περισσότερες δνατότητες η οποία θα είναι always on.

Για φανταστείτε με αυτά τα λίγα που βλέπουμε τώρα πόσο εύκολο θα είναι να βλέπεις διαδραστική διαφήμιση η οποία σε απομονώνει σαν visual και σε τοποθετεί μπροστά από τον ταξιδιωτικό προορισμό που προωθεί, π.χ. το  Taj Mahal.

Green-Screen

Ή σου παίρνει το πρόσωπο live και το βάζει πάνω σε ένα δύτη που βρίσκεται στα κοράλια στις Μαλδίβες. Ή σε βάζει να δειπνείς μέσα στο Buckingham και από δίπλα η βασίλισσα της Αγγλίας να σου τσιμπάει από το πιάτο σου.

Και σύντομα τις διαφημίσεις αυτές μπορεί να τις βλέπεις σε παιχνίδια που κατεβάζεις δωρεάν από το εκάστοτε app store / play store. Πόσο γρήγορα, θα γίνουν οι διαφημίσεις όχι κάτι που βλέπεις αλλά κάτι που βιώνεις;

Και για να μην μένουμε στα εύκολα: Αν οι διαφημίσεις μπορούν να έχουν τοπικά πρόσβαση σε videos της οικογένειάς σου φαντάσου πόσο custom μπορεί να σου παρουσιάσουν μια διαφήμιση.

Τώρα που είδες το video, ξαναδιάβασε την πρώτη παράγραφο του κειμένου. Πόσο μακριά σου φαινόταν κάτι τέτοιο πριν δεις το τι κάνει το PS4 και πόσο μακριά σου φαίνεται τώρα;

Εμείς το λέμε, αν δεν κάνεις digital τώρα και δεν μετράς τα αποτελέσματά σου, θα μείνεις πολύ πίσω μετά.

Future · Opinion

ads · future · playstation · ps4 · sony

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο