The New Stuff - Suit digital marketing

Σχόλια για Publicis – Omnicom

George Anagnostopoulos


Κυριακάτικα κυκλοφόρησε η είδηση πως ο νεοϋορκέζικος όμιλος της Omnicom που περιλαμβάνει διαφημιστικούς γίγαντες όπως η BBDO, η TBWA και η DDB ενώνεται με το γαλλικό όμιλο Publicis που περιλαμβάνει μεγάλες εταιρείες όπως η Leo Burnett και η Saatchi & Saatchi.

Η ένωση αυτή θα δημιουργήσει το μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο με κύκλο εργασιών $35 bn, αφήνοντας δεύτερο το WPP group, αλλά θα πρέπει να πάρει την ευλογία της ευρωπαϊκής και της αμερικανικής επιτροπής ανταγωνιστικότητας πριν ολοκληρωθεί. Και η ονομασία αυτού, Publicis Omicom Group.

publicis-omnicom

Καθώς η Ελλάδα είναι μια αγορά πολύ μικρή για να επηραστεί από τέτοιες αλλαγές, αυτό που με αφορά περισσότερο είναι τα σχόλια γύρω από την ενέργεια αυτή:

Σχόλιο #1: «Σε τρία χρόνια όλα θα είναι digital, ακόμα και το outdoor», λέει ο John Wren, CEO της Omnicom.

Σχόλιο 2: «Ένας από τους βασικούς λόγους του merger είναι τα Big Data,» δηλώνουν σε δήλωσή τους για το merger. Τα big data για το διαφημιστικό κλάδο είναι η απόκτηση δεδομένων για τους καταναλωτές και η αξιοποίησή τους εμπορικά με τρόπο που θα αποφέρει κέρδη στους πελάτες. Δικός μου σχολιασμός είναι αυτό πρέπει να το κάνουν και οι ίδιοι οι πελάτες μόνοι τους, γιατί τα δεδομένα των χρηστών έχουν μεγάλη αξία.

Σχόλιο 3: «Οι πελάτες σήμερα μας θέλουν πιο γρήγορους και ευέλικτους, όχι μεγάλους και δυσκίνητους. Το Instagram με 32 υπαλλήλους έχει μια βάση 140 εκατομμυρίων χρηστών. Το Facebook έχει 5.000 υπαλλήλους και πάνω από 1 δισ. χρήστες. Σπανίως τα mergers σε people businesses δημιουργούν κάποια υπεραξία όπως στους βιομηχανικούς κλάδους,» δηλώνει ο David Jones, CEO της Havas, ανταγωνιστικής εταιρείας στη Γαλλία.

Και με αυτό το τελευταίο θα συμφωνήσω. Στο digital δε χρειάζεται να είσαι μεγάλος για να είσαι σημαντικός.

 

Opinion

commentary · merger · omnicom · publicis

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting