The New Stuff - Suit digital marketing

Radio vs Mobile

George Anagnostopoulos


Έχω συμπληρώσει αρκετές φορές το προφίλ μου σε αρκετά social networks από το 1994 ως σήμερα για να ξέρω πως έχω πολλά θέματα που με ενδιαφέρουν: business, marketing, pop psychology, τηλεοπτικές σειρές, ταινίες, εφευρέσεις, trends, καλό φαγητό και ποτό, ταξίδια κ.ά. Ένα από τα σημαντικά που πάντα δεν προσθέτω είναι η μουσική.

Δεν είναι ότι δε μου αρέσει η μουσική. Για όποιον έχει βγει έξω μαζί μου, αυτό είναι αυταπόδεικτο γιατί χορεύω. Πολύ. Ενίοτε πάνω σε καρέκλες, τραπέζια, μπαρ, ηχεία, πίστες, πεζούλια. Περίμενω τη στιγμή που θα κάνω stage-diving. Ναι, ξέρω, δε μου το ‘χες.

Όταν όμως δουλεύω ή είμαι idle στο σπίτι χωρίς άλλη παρέα, δε νιώθω συχνά την ανάγκη να ακούσω μουσική. Και όταν ακούσω, οι επιλογές μου θα είναι αρκετά mainstream και καλύπτομαι σε μεγάλη βαθμό από το ραδιόφωνο. Αυτός, για παράδειγμα, είναι ένας λόγος για τον οποίο δεν ακούω ιντερνετικό ραδιόφωνο εύκολα: δε νιώθω την ανάγκη.

Αυτό άλλαξε πρόσφατα με το Spotify.

Αν και θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά εύκολο σε μουσικά ακούσματα: δεν ακούω ελληνικά, πίου-πίου και γρατζουνίσματα. Με το Spotify όμως βρήκα πως το να έχω τη μουσική μου δίπλα μου με τεράστια επιλογή ως προς το είδος που θα ακούσω μου αρέσει. Δεδομένου μάλιστα ότι κατάφερε να κάνει εμένα πελάτη που νιώθω ότι δεν το έχω και πολύ μεγάλη ανάγκη (άκουγα Bryan Adams και Roxette μεγαλώνοντας, πόσο πιο εύκολος πια), θεωρώ πως το freemium μοντέλο του Spotify είναι εξαιρετικό, αποκλείοντας από τους free users ακριβώς εκείνες τις λειτουργίες που θα τους κάνει να πληρώσουν €7 για να έχουν πρόσβαση στα  premium features.

Και φυσικά θα μου αρέσει πολύ περισσότερο όταν κυκλοφορήσει το νεοανακοινωθέν CarPlay της Apple, που ανεβάζει το επίπεδο στο In-Car Entertainment. Υποθέτω πως πολύ σύντομα αυτό που σύντομα είναι μόνο after-market επιλογή, θα είναι πλέον κάτι βασικό: σαν καταναλωτές θα μπορούμε να προσθέσουμε Android ή iOS στο αμάξι μας για τις ταινίες μας, τη μουσική μας, το σερφάρισμά μας, το GPS μας κ.ά. τη στιγμή που το παραγγέλνουμε.

Αυτό δεν έχει επίπτωση μόνο στη δουλειά των marketers στις βιοχαμηνίες της μουσικής, των αυτοκινήτων και του entertainment. Οι σημερινές εφαρμογές όπως το Nissan Connect ή BMW ConnectedDrive θα μετεξελιχθούν ώστε να βασίζονται σε κάποια πλατφόρμα γενικής αποδοχής.

Έτσι, θα μπορούμε να είμαστε μέσα σε ένα περιβάλλον που ήδη γνωρίζουμε και θα μπορούμε φυσικά να ελέγξουμε βασικά πράγματα για το αυτοκίνητό μας από το κινητό μας: θερμοκρασία που θέλουμε να έχει σε 10 λεπτά που θα το οδηγήσουμε, να ελέγξουμε που βρίσκεται, να ανοίξουμε κάποια dashcam από το κινητό μας κ.ά.

Τι σημασία έχουν όμως όλα αυτά για τους marketers;

Σήμερα, αγαπητέ marketer, ο λόγος που το ραδιόφωνο παραμένει ένα δυνατό μέσο είναι επειδή το χρησιμοποιούμε όταν πάμε στις δουλειές μας, στα ραντεβού μας, στις επισκέψεις μας.

Αν αύριο γίνει κι αυτό συνδρομητικό με μια λύση τύπου Spotify που φέρνει καλύτερο περιεχόμενο, μεγαλύτερη ποικιλία, υπέροχο interaction με φίλους και αποκλείσει τις διαφημίσεις κάθε είδους (σε αντίθεση με τη συνδρομητική τηλεόραση που δεν το κάνει) τότε το μόνο μέσο για να έχεις την προσοχή του κοινού σου on-the-go θα είναι το mobile.

Και σε αντίθεση με το ραδιόφωνο, το mobile είναι ένα μέσο όπου το pull παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο από το push του ραδιοφώνου. Το ότι θα βάζεις διαφήμιση δε σημαίνει ότι ο καταναλωτής θα τη βλέπει. Γι αυτό, αν δεις κάποιο brand να προσπαθεί να αναπτύξει το mobile κοινό του, είτε με app, είτε μέσω web, είτε μέσω Facebook, τώρα ξέρεις γιατί το κάνει: Επειδή αύριο δε θα το έχει αν σήμερα δε το χτίσει.

Future

apple · auto · carplay · ice · Mobile · on-the-go · radio · spotify

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο