The New Stuff - Suit digital marketing

Retargeting: τι είναι και που χρησιμεύει

Efi Vardia


Το ReTargeting (συνήθως αναφέρεται και ως remarketing) είναι μια μορφή online marketing οπου βοηθάει στο να επαναστοχεύσετε το κοινό που έχει επισκεφθεί έστω και μια φορά στο παρελθόν τον ιστότοπό σας. Το χρησιμοποιούν πολλές επιχειρήσεις για να προσελκύσουν το κοινό που έχει επισκεφθεί έστω μια φορά την ιστοσελίδα τους αλλά δεν έχουν πραγματοποιήσει κάποια επιθυμητή ενέργεια (π.χ. αγορά). Σκεφτείτε εσείς τις φορές που έχετε ψάξει στο διαδίκτυο για κάποιο προϊόν που θέλατε να αγοράσετε αλλά δεν ολοκληρώσατε ποτέ την αγορά. Όταν εγκαταλείψατε την ιστοσελίδα και ξαναμπήκατε κάποια στιγμή στο διαδίκτυο παρατηρήσατε ότι υπήρχαν συνεχώς διαφημίσεις από την ιστοσελίδα που επισκεφθήκατε; Αυτό λοιπόν είναι το Retargeting!

Πώς δουλεύει;

Το Retargeting είναι μια τεχνολογία βασισμένη στα cookies χρησιμοποιώντας έναν κώδικα Javascript όπου παρακολουθεί ανώνυμα το κοινό σας. Η διαδικασία είναι πολύ απλή τοποθετώντας ένα μικρό κομμάτι από τον κώδικα στον ιστότοπό σας ο οποίος δεν εμποδίζει πουθενά τη δομή του ιστότοπου και δεν ενοχλεί τους επισκέπτες. Όταν ένας επισκέπτης μπει στη σελίδα σας, ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop up window) θα εμφανιστεί και θα αποθηκεύσει πληροφορίες σχετικά με την κάθε επίσκεψη χωρίς όμως να αποθηκεύει προσωπικές πληροφορίες (όνομα, διεύθυνση κλπ). Αφού ο επισκέπτης φύγει από τη σελίδα σας την επόμενη φορά που θα περιηγηθεί στο διαδίκτυο το cookie, σας δίνει την δυνατότητα να επαναστοχεύσετε τον επισκέπτη διαφημίζοντας την επιχείρησή σας υπενθυμίζοντάς του έτσι να ολοκληρώσει την αγορά ή την ενέργεια που ενδεχομένως ξεκίνησε αλλά δεν τελείωσε ποτέ.

Ποιοι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και ποια είναι τα αποτελέσματα του;

Το Retargeting χρησιμοποιείται κυρίως από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου γιατί συνήθως το χρησιμοποιούν ως υπενθύμιση για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους οι επισκέπτες. Τα τελευταία χρόνια βέβαια έχει αρχίσει να χρησιμοποιείται και από εταιρείες που δεν δραστηριοποιούνται μόνο στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το Retargeting βοηθάει πολύ την επιχείρηση για την επίτευξη κάποιων στόχων της όπως η προσέλκυση των επισκεπτών της με σκοπό να ολοκληρώσουν μια επιθυμητή ενέργεια (αγορά, εγγραφή σε newsletter κλπ).

Social Media

retargeting

Efi Vardia

H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο