The New Stuff - Suit digital marketing

H Pepsi φέρνει τα Emojis και off-line.

Anna Anastasopoulou


Όλοι γνωρίζουμε και έχουμε χρησιμοποιήσει λίγο πολύ τα Emojis -τα κίτρινα εικονίδια φατσούλες- για να εκφράσουμε διαδικτυακά κάποιο συναίσθημα. Ως αναπόσπαστο κομμάτι στην επικοινωνία μας, εφόσον κυριαρχούν σε όλα τα Social Media και τα ηλεκτρονικά gadget, θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι αποτελούν τον πιο διαδεδομένο κώδικα/γλώσσα επικοινωνίας ανάμεσα στους νέους παγκοσμίως.

Το trend των emoji, έρχεται να κάνει ”πρωταγωνιστή” στην νέα διαφημιστική της καμπάνια, ένα από τα μεγαλύτερα και γνωστότερα brands, η Pepsi.

Say it with a Pepsi

Με σλόγκαν ”Say it with a Pepsi”, εκατοντάδες ειδικά σχεδιασμένα emojis,  για παγκόσμιες και τοπικές  αγορές, θα κοσμήσουν τις συσκευασίες της Pepsi (στην μεταλλική συσκευασία, τα πλαστικά μπουκάλια καθώς και στα χάρτινα ποτήρια) που θα λανσαριστούν τους καλοκαιρινούς μήνες του 2016. Τα emoji αυτά, θα σχεδιαστούν με βάση το σχήμα και χρώμα του logo της Pepsi.

Η ενέργεια αυτή, εμπνευσμένη –προφανώς- από την πετυχημένη καμπάνια της Coca-Cola ”Share a Coke” όπου αναγράφονταν ονόματα πάνω στις συσκευασίες, έχει στόχο να εξελίξει το πετυχημένο πείραμα με το “PepsiMoji keyboard” app που ξεκίνησε πέρσι στην Ρωσία, τον Καναδά και την Ταϊλάνδη.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε και σε μία ομιλία της η CEO της PepsiCo, Indra Nooyi ”Θέλουμε τα emoji – οι χαρακτήρες αυτοί συναισθήματος, να πουν όσα δεν μπορούμε ή δεν θέλουμε να εκφράσουμε με λέξεις”.

Η καμπάνια ”Say it with a Pepsi” θα ενισχυθεί τόσο σε digital περιβάλλον όσο και στα παραδοσιακά μέσα, έτσι ώστε η εταιρία να κοινοποιήσει στον κόσμο το νέο cool trend με τα emojis στα προϊόντα της.

Say it with a Pepsi 2

Οι πιο σημαντικές ενέργειες  που αναμένεται να δημιουργήσουν θετικό buzz είναι οι παρακάτω:

  • Αρχικά η Pepsi Co σε πλαίσια συνεργασίας με τον διάσημο σχεδιαστή Jeremy Scott θα προωθήσει μια συλλογή από καλοκαιρινά γυαλιά εμπνευσμένα από την διαφημιστική της καμπάνια ”PepsiMojis”.
  • Στην συνέχεια , επιστρατεύοντας γνωστούς αστέρες του ποδοσφαίρου, όπως τον James Rodriguez της Real Μαδρίτης καθώς και τον διάσημο Ισπανό τερματοφύλακα της Manchester United, David de Gea  , θα δημιουργήσει μια συμπληρωματική καμπάνια, με θέμα το ποδόσφαιρο. Η καμπάνια αυτή, με το όνομα ”Blue Card”  θα περιλαμβάνει emojis άμεσα σχετιζόμενα με το άθλημα και θα προβληθεί τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες παγκόσμιες αγορές .
  • Τέλος, στα πλαίσια της προσπάθειας να προβληθεί ο τοπικός χαρακτήρας σε κάθε μια αγορά που θα λανσαριστούν τα προϊόντα, η Pepsi σκοπεύει να σχεδιάσει emojis που θα παραπέμπουν σε παραδοσιακά εθνικά στοιχεία. Χαρακτηριστικό ενδεικτικό παράδειγμα τα emojis με ινδικά παραδοσιακά κουστούμια.

Συμπεράσματα για την καμπάνια:

Αν λάβουμε υπόψιν μας ότι πάνω από 6 δισ. emojis στέλνονται καθημερινά μέσα από smartphones τότε θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι τα κίτρινα αυτά εικονίδια είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το digital κομμάτι. Και αυτή η καμπάνια επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά το πόσο η digital επικοινωνία είναι τόσο διαδεδομένη και προσιτή στο ευρύ κοινό που πλέον τα brands χρησιμοποιούν στοιχεία της και για τις off-line ενέργειές τους.

Advertising · Case Studies · News · Social Media

emojis · offline · pepsico

Brand & Marketing Managers

Anna Anastasopoulou

Η Άννα Αναστασοπούλου, έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές της πάνω στην διαφήμιση και το marketing, συνειδητοποίησε ότι το digital marketing είναι ο κλάδος που κρύβει τη μεγαλύτερη δυναμική και συνεπώς θα την ενδιέφερε να ασχοληθεί στο μέλλον. Τώρα εργάζεται ως digital account executive στην Socialab ενώ παράλληλα παρακολουθεί το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου με θέμα το Digital marketing.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο