The New Stuff - Suit digital marketing

Sell: Νέο feature στα Facebook Groups

Vassiliki Plemmenou


Πριν μερικές μέρες το Facebook ανακοίνωσε την προσθήκη ενός νέου feature των Facebook Groups το οποίο θα διευκολύνει τα μέλη των groups να δημιουργούν εύκολα μία λίστα των προϊόντων που θέλουν να αγοράσουν μελλοντικά.Screen-Shot-2014-12-17-at-9.50.25-pm

Το νέο “Sell” feature, το οποίο γίνεται σταδιακά διαθέσιμο παγκοσμίως, θα βοηθήσει τα μέλη των groups να «ανεβάζουν» ένα post με την περιγραφή του αντικειμένου προς πώληση και να ορίζουν την τιμή πώλησης και το σημείο παραλαβής/παράδοσής του.

Τα “For Sale” groups εντάσσονται στη λίστα των πιο δημοφιλών τύπων Facebook Groups, αφού οι χρήστες τα χρησιμοποιούν ως μια εναλλακτική του eBay για την πώληση συλλεκτικών -και όχι μόνο- προϊόντων.

Η προσθήκη του “Sell” feature θα διευκολύνει με πολλούς τρόπους τον τρέχοντα τρόπο λειτουργίας αυτών των groups, αφού πολλά μέλη αναρτούν απλώς φωτογραφίες και μια σύντομη περιγραφή του προϊόντος, αναγκάζοντας τους group admins να τους υπενθυμίζουν κάθε φορά πως χρειάζεται να προσθέσουν την τιμή πώλησης και την ακριβή τοποθεσία τους.

Ακόμη, τα υπόλοιπα μέλη του εκάστοτε group θα επωφεληθούν από αυτήν την προσθήκη, αφού πλέον θα παίρνουν εξ’ αρχής όλη την απαραίτητη πληροφόρηση και δεν θα αναγκάζονται να σχολιάζουν ή να στέλνουν personal message (inbox) στον κάτοχο του προϊόντος προκειμένου να μάθουν όλα όσα χρειάζονται για αυτό.

Sell

Ένα βασικό πρόβλημα της παλιάς λειτουργίας των εν λόγω groups είναι πως κάθε σχόλιο ενός χρήστη που ζητά περαιτέρω πληροφορίες για κάποιο προϊόν κάνει το post, στο οποίο έγινε το σχετικό σχόλιο, να «ανεβαίνει» ψηλά στο wall του group, με αποτέλεσμα να σπρώχνει προς τα κάτω και να επισκιάζει νεότερες, πιο πρόσφατες αναρτήσεις, οι οποίες ενδεχομένως να ενδιαφέρουν μεγάλο μέρος των μελών του group.

Επιπλέον, με αυτόν τον εμπλουτισμό των For Sale groups, οι πωλητές θα έχουν τη δυνατότητα να χαρακτηρίζουν το προϊόν τους ως «Διαθέσιμο» ή «Εξαντλημένο», ώστε να μην χρειάζεται να το γράφουν σε comment κάτω από τη σχετική ανάρτηση ή -ακόμα χειρότερα- να σβήνουν τη συγκεκριμένη ανάρτησή τους στο group. Με τον τρόπο αυτόν διευκολύνονται τόσο οι admins του group, οι οποίοι δεν χρειάζεται πλέον να κάνουν διαρκή έλεγχο στα αποθέματα των προϊόντων, όσο και τα μέλη του, αφού θα γνωρίζουν εάν το επιθυμητό προϊόν είναι διαθέσιμο ή όχι απευθείας μόλις βλέπουν τη σχετική ανάρτηση.

Έπειτα από ένα διάστημα δοκιμών, η νέα προσθήκη γίνεται σταδιακά διαθέσιμη παγκοσμίως, σε web, iOS και Android. Οι admins των groups που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τη δοκιμαστική έκδοση του νέου feature, μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους εδώ.

For Sale groups

Δυστυχώς, για το εγγύς μέλλον δεν προβλέπεται να ενσωματωθεί η ίδια επιλογή και στα public Pages, στα οποία παρατηρείται σημαντικά περισσότερη επαγγελματική και εμπορική δραστηριότητα από ότι στα groups.

Σημαντικό πλεονέκτημα της νέας λειτουργίας είναι η άμεση επικοινωνία με τα υπόλοιπα μέλη του group, αφού μέχρι σήμερα, τα προσωπικά μηνύματα  (inbox) με τους πωλητές αποθηκεύονταν απευθείας στο φάκελο “Other” των χρηστών, ο οποίος δεν είναι εύκολα ορατός από pc, ούτε είναι προσβάσιμος από τον Facebook Messenger σε κινητά και tablet.

Παρόλα τα μειονεκτήματα και τις δυσκολίες στη χρήση, τα For Sale groups έχουν γίνει ιδιαιτέρως δημοφιλή, κάτι που αποδεικνύει την έντονη ισχύ του Facebook όσον αφορά το interaction μεταξύ των χρηστών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Facebook, θα συνεχιστεί ο εμπλουτισμός των features των For Sale groups, ώστε να είναι ακόμη πιο εύκολο για τους χρήστες να επικοινωνούν μεταξύ τους, να περιηγούνται μεταξύ των προς πώληση προϊόντων και την αναζήτησή τους. Βλέπουμε επομένως πως αυτό είναι άλλο ένα βήμα του μεγαλύτερου social media network για την εδραίωσή του στο χώρο του online shopping. Ανυπομονούμε να δούμε τι άλλες δυνατότητες μας επιφυλάσσει η εν λόγω πλατφόρμα.

Facebook · News · Social Media

Facebook · facebook group · features · new tool · sell

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Vassiliki Plemmenou

Η Βασιλική έχει 2ετή εμπειρία ως Social Media Manager σε μεγάλο Δημοσιογραφικό Οργανισμό, είναι όμως new entry στο χώρο των digital agencies. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing και είναι μονίμως ενθουσιασμένη γι'αυτό! Welcome her to the digital world!

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο