X
    Categories: NewsSEO

Η αλλαγή του SEO και η τιμωρία για τα spam links

Η λειτουργία του Search Engine Optimization αλλάζει ραγδαία, προκαλώντας πανικό στους διαχειριστές SEO, που εφάρμοζαν λάθος πρακτικές για να προωθήσουν websites και να φέρουν fake views.

Η τακτική της τοποθέτησης spam links σε διάφορα, άσχετα sites, που να οδηγούν στο δικό σου, δεν αποδεικνύεται απλώς ανεπιτυχής, αλλά αποτελεί πλέον πρόβλημα, αφού ο νέος αλγόριθμος της Google τα εντοπίζει, με αποτέλεσμα να ρίχνει τη σελίδα σου πολύ χαμηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Από την αρχή του 2011, η Google ανανέωσε τον αλγόριθμο αναζήτησης, με την έκδοση ‘Panda’, ώστε να ευνοήσει τα social media και τα news sites, με συνέπεια τη σημαντική πτώση άλλων σελίδων. Αυτό συνέβη σε μία προσπάθεια να ανταμειφθούν τα «καλά» και χρήσιμα για τους χρήστες sites, όπως About και eHow.

Η ακόμα πιο εξελιγμένη έκδοση του αλγόριθμου της Google, με το όνομα ‘Penguin 2.1′, που βγήκε τον Οκτώβρη, εξετάζει ποικίλους συντελεστές και τιμωρεί τους spammers, αφού ρυθμίζει το page rank ανάλογα με την ποιότητα και τη σχετικότητα των links που οδηγούν στο site σου, και όχι με την ποσότητα των links που υπάρχουν στο διαδίκτυο.

Το πιο πιθανό είναι ότι εσύ ο ίδιος είχες πληρώσει για την ύπαρξη spam incoming links προς το site σου, ως ένα μέσο χειραγώγησης των search rankings, και η μόνη λύση τώρα, είναι να αφαιρεθούν ένα ένα, ώστε να «καθαρίσει» η παρουσία links σε άσχετα sites, από fake accounts ή σε blog comments. Η παραμονή των spam links στο Ίντερνετ λοιπόν, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εμφάνιση μιας σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για υψηλής ποιότητας και σχετικά με τη σελίδα links, πρέπει να δημιουργηθεί μοναδικό περιεχόμενο που μπορεί από μόνο του να γίνει δημοφιλές στο ίντερνετ.

Βέβαια, αφού το δημιουργήσεις, πρέπει και να μπορεί κάποιος να το αναζητήσει, άρα χρειάζεται επαγγελματικό content marketing, με σχεδιασμένες ενέργειες, μελετημένο πρόγραμμα και συνεχή παρακολούθηση σε βάθος χρόνου, από κάποιον αξιόπιστο και έμπειρο, που λειτουργεί σύμφωνα με τις κατευθηντήριες γραμμές της Google, για σωστό SEO.

Anthousa Mastrogianni: Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

View Comments (0)

  • Το τελευταίο καιρό ασχολούμαστε όλοι με τις αλλαγές της Google και προσπαθούμε να καταλάβουμε πως να ΜΗΝ χάσουμε ότι έχουμε μέχρι σήμερα.
    Σε πρόσφατη έρευνα ανταγωνισμού διαπίστωσα ότι, για την Ελλάδα τουλάχιστον, δεν έχει αλλάξει τίποτα. Τα "spam links" καλά κρατούν τις θέσεις τους, εκνευριστικά καλά θα έλεγα.
    Το ερώτημα (κουβέντα να κάνουμε...) είναι:
    Μήπως η Google δεν μπορεί να σκανάρει τα ελληνικά site, (Γενικά στο ελληνικό Internet μειονεκτούμε)?
    Θέλω να ακούσω μια γνώμη....
    Ευχαριστώ.

    • Εμείς αντιθέτως βλέπουμε πως έχουν αλλάξει πολλά και στην Ελλάδα. Ισχύει αυτό για το ότι τα spam links παίζουν ακόμα, αλλά όχι όσο παλιά. Και όσο το Google αναγνωρίζει περισσότερο spam τόσο θα βλέπουμε κι εδώ τις αλλαγές, νομίζω.

  • Η εκτίμηση μου είναι ότι αρκετές ιστοσελίδες που βασίζονταν κυρίως σε spam links ήδη έχουν χάσει πολλές θέσεις στο SERP. Θα πρέπει να λάβουμε επίσης υπόψη μας ότι όταν επικαιροποιείται ο αλγόριθμος της Google πιθανότατα θα δούμε άμεσα τα αποτελέσματα του σε ιστοσελίδες στην Αγγλική γλώσσα. Για τις υπόλοιπες γλώσσες υπάρχει μια καθυστέρηση.

This website uses cookies.