X

SEO: Καν΄το όπως το Lovefish.gr

Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις πλέον, θα βρεις από κάτω κάτι σχετικό με μαγειρική. Εκπομπές μαγειρικής, περιοδικά μαγειρικής, ένθετα μαγειρικής, site με συνταγές από διάσημους chef, site με crowdsourced συνταγές, σελίδες στο Facebook, you name it. Πώς μπορεί λοιπόν κάποιος νέος παίχτης να ξεχωρίσει σε αυτό το άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον;

Στον Καλλιμάνη είχαν την ιδέα να υλοποιήσουν το lovefish.gr, ένα site με συνταγές βασισμένες στο ψάρι και τα θαλασσινά, καθώς και συμβουλές σχετικά με τη διαχείριση και τα θρεπτικά τους συστατικά. Για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, προχώρησαν στην υλοποίηση ενός προγράμματος Search Engine Optimization, με σκοπό να αυξήσουν τα οργανικά τους αποτελέσματα.

Εικόνα από το blog της OgilvyOne.

Μετά τους πρώτους 4 μήνες, είδαν εκρηκτική άυξηση στην επισκεψιμότητα του site, η οποία άγγιζε το 25% κάθε μήνα. Αλλά ο στόχος τους δεν ήταν απλώς η γενικότερη αύξηση της κίνησης. Αφού συγκέντρωσαν τα δεδομένα από τις αναζητήσεις των χρηστών, ενσωμάτωσαν τα ευρήματά τους στο SEO, με στόχο να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των χρηστών για την περίοδο της Σαρακοστής του 2014.

Η μακροπρόθεσμη αυτή στρατηγική απέδωσε, με την επισκεψιμότητα του site να είναι αυξημένη κατά 350% YOY για τη συγκεκριμένη περίοδο, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται για το brand. Η ποιότητα του περιεχομένου, η προσήλωση στη στρατηγική που είχαν σχεδιάσει, η σωστή εκτέλεσή της και η δουλειά που έγινε σε βάθος χρόνου έφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Giannis Panagiotopoulos: Ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα με το event management στο entertainment industry. Στη συνέχεια όμως, τον κέρδισε ο κόσμος του Internet marketing, όπου εξειδικεύτηκε στο community management, έχοντας τη διαχείρηση ενός global community 400.000 ατόμων.

This website uses cookies.