The New Stuff - Suit digital marketing

SEO χωρίς responsive website;

Performance Team


21η Απριλίου.

Ιστορική ημέρα που -λένε οι SEO– ότι θα φέρει τα πάνω κάτω. Και μάλλον μιλούν κυριολεκτικά, αφού λένε για αποτελέσματα στο Google, τα οποία από τις πρώτες θέσεις θα βρεθούν στις χαμηλότερες θέσεις ή ίσως και σε σελίδες κάτω της πρώτης.

Ο λόγος είναι αυτός που είχαμε αναφέρει και σε προηγούμενη ανάρτηση: Αν το website δεν είναι mobile-friendly με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, η Google θα το λάβει σοβαρά υπόψη της, αρχής γενομένης της 21ης Απριλίου και θα το ρίξει.

google-mobile-tablt-search-ss-1920

Και εδώ αρχίζει ίσως το ενδιαφέρον κομμάτι, αφού για μία ακόμα φορά το SEO δείχνει να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από άλλους ρόλους μέσα στην εταιρεία ή στο agency, όπως αυτή του developer. Χωρίς επιπλέον δουλειά ενός designer και ενός developer, πώς θα αποκτήσετε το responsive website που χρειάζεστε για να μην σας ρίξει η Google στα μαύρα κατάστιχά της;

Όταν 1 στις 3 αναζητήσεις φέρεται να είναι από κινητό, τότε λογικό δεν είναι να θέλει η Google να προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα στους χρήστες από κινητό;

Πόσο όμως θα επηρεάσει πραγματικά η αναζήτηση από κινητό τα αποτελέσματα; Αυτό -όπως πολλά πράγματα στο SEO- δεν έχει μια ξεκάθαρη απάντηση.

H SEOλογία (δηλαδή η συζήτηση γύρω από το SEO) λέει πως το ranking εξαρτάται πρώτα απ’ όλα από το αν ο χρήστης εκείνη τη στιγμή ψάχνει από κινητό ή όχι.

Έτσι, αν πιστεύετε πως τα πιο valuable searches σας έρχονται από mobile users σε όρους που δεν είναι brand-specific, τότε μάλλον χρειάζεται να αποκτήσετε επειγόντως ένα responsive website.

Σε διαφορετική περίπτωση, ετοιμαστείτε να δείτε τον ανταγωνισμό σας να βρίσκετε στις πρώτες θέσεις των mobile αναζητήσεων σε keywords τα οποία χτίσατε με αίμα και ιδρώτα όλα αυτά τα χρόνια.

 

Search · SEO

Mobile · responsive · seo · seology

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

»

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο