The New Stuff - Suit digital marketing

Signal: Νέο εργαλείο για Facebook και Instagram

Vaggelis Papoutsis


Η νέα εφαρμογή Signal για Facebook και Instagram είναι γεγονός και η δημοσιογραφική κοινότητα έχει πλέον έναν πολύ καλό σύμμαχο στο πλευρό της, για συγκέντρωση “hot” και “top” υλικού, μέσα από τα social media.

Δεν είναι λίγοι οι δημοσιογράφοι εκείνοι που χρησιμοποιούν τα social media ως μία βασική πηγή συλλογής ειδήσεων και πληροφοριών. Αυτό βέβαια απαιτεί ώρες έρευνας και «σερφαρίσματος» προκειμένου να βρουν το θέμα ή την είδηση εκείνη που θα μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών, οδηγώντας στην ταχύτατη εξάπλωσή της (το λεγόμενο viral).

signal_Facebook_lgo_2015-001
Δεν είναι επίσης λίγοι εκείνοι οι οποίοι ψάχνουν ώρες ατελείωτες για να βρουν το θέμα εκείνο που απασχολεί τους χρήστες του διαδικτύου, εκείνοι που ψάχνουν να βρουν τι είναι αυτό που θέλει να διαβάσει ο κόσμος, αυτό που θέλει να ακούσει το κοινό.

Το να αφουγκράζεσαι άλλωστε τον κόσμο και να «πηγαίνεις» εκεί που πάει κι εκείνος, να σχολιάζεις εκείνα τα θέματα τα οποία εκείνος επιθυμεί να ακούσει, εκείνα εν ολίγοις που τον ενδιαφέρουν, είναι από τους πρωταρχικούς στόχους ενός δημοσιογράφου. Ωστόσο, κάπως έτσι δε λειτουργούν και οι marketers και οι advertisers; Προσπαθώντας να δημιουργήσουν περιεχόμενο και καμπάνιες που ενδιαφέρουν το κοινό, ερευνώντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες του.

Whats hot λοιπόν…

Η δημοσιογραφική έρευνα θα γίνει πλέον πιο εύκολη με το Signal, γιατί μέσω αυτής της εφαρμογής δίνονται οι εξής δυνατότητες:

  • να δείτε ποιες συνομιλίες έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο Facebook
  • να παρακολουθήσετε ποια θέματα είναι στη μόδα
  • και ακριβώς δίπλα να δείτε και τις σχετικές δημοσιεύσεις (posts) που έχουν γίνει τόσο από χρήστες όσο και από σελίδες.

Η λειτουργικότητα της αναζήτησης αυτής καθιστά εύκολη την προβολή αναρτήσεων που σχετίζονται άμεσα με τα trendings που παρακολουθείτε. Ουσιαστικά λοιπόν, θα μπορούσαμε να πούμε πως μιλάμε για ένα εργαλείο monitoring που ανέπτυξε το Facebook για την ίδια του την πλατφόρμα, αλλά το οποίο θα είναι διαθέσιμο για αρχή μόνο σε δημοσιογράφους.

Facebook-Signal-phong-viencongancomvn_581_349_283

Μερικές ακόμα από τις επιλογές που θα παρέχονται με το Signal είναι οι εξής:

  1. Πρόσβαση σε δεδομένα σχετικά με το ποια δημόσια πρόσωπα έχουν δημιουργήσει τον περισσότερο λόγο στο Facebook.
  2. Αναζήτηση στο Instagram για οπτικό περιεχόμενο γύρω από ειδήσεις και εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την τοποθεσία – tag και το θέμα – που σχετίζονται με την αναζήτηση.
  3. Οργάνωση του περιεχομένου του Facebook και του Instagram για συλλογή ειδήσεων σε custom λίστες για μελλοντική χρήση.
  4. Εύκολη ενσωμάτωση περιεχομένου και δεδομένων από το Facebook και το Instagram τόσο σε online όσο και offline coverage.

Σύμφωνα με το δημοφιλές network, η εφαρμογή Signal είναι τώρα διαθέσιμη χωρίς κόστος για τους δημοσιογράφους. Σκεφτείτε όμως πόσο βοηθητικό και χρήσιμο θα ήταν ένα τέτοιο εργαλείο στα χέρια των advertisers, καθώς ανά πάσα στιγμή θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν ποιο brand είναι αυτό που «τραβάει» την περισσότερη προσοχή, αλλά και πολλά ακόμα στοιχεία, τα οποία σίγουρα θα συντελούσαν στην καλύτερη χάραξη στρατηγικής, παραγωγής περιεχομένου αλλά και γρήγορου reporting. Άραγε το Facebook θα ανοίξει το εργαλείο αυτό και σε άλλα industries προς χρήση; Περισσότερα για το Signal μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site του.

Journalists, today is your lucky day! 😉

Facebook · News · Online Marketing · Social Media · Tools

Facebook · instagram · monitoring · signal

Agencies · Brand & Marketing Managers

Vaggelis Papoutsis

Ο Βαγγέλης είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης (Marketing) του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης, απ' όπου ξεκίνησε και η σχέση του με το Marketing. Το τελευταίο διάστημα ασχολείται με το Digital Marketing, ξεκινώντας την καριέρα του σαν Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

»

Social Media Marketing Tips για κάθε πλατφόρμα

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο