The New Stuff - Suit digital marketing

SMC 2014: Τι είδαμε, ακούσαμε και αξίζει να σχολιάσουμε.

Giota Doulgeridou


Το καθιερωμένο ραντεβού της Boussias Communications με τους επαγγελματίες των Social Media πραγματοποιήθηκε  στις 7 Απριλίου στο συνεδριακό κέντρο Δαίς. Στη σκηνή βρέθηκαν και μοιράστηκαν τις γνώσεις και την εμπειρία τους καταξιωμένα στελέχη της digital marketing σκηνής απο την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σε προηγούμενο άρθρο έγινε αναφορά στους συμμετέχοντες ομιλητές όπως και συνοπτικά στο περιεχόμενο της ομιλίας τους. Απομένει να σχολιάσουμε τα συμπεράσματα που προέκυψαν από το συνέδριο, καθώς και τις τάσεις που καταγράφηκαν και οι οποίες θα ορίσουν για το επόμενο διάστημα μελλοντικά το marketing στα Social Media.

 

storytelling1

 

Η θεματική του συνεδρίου ήταν ξεκάθαρη και σαφής: το περιεχόμενο και η σημασία του. Η απόφαση της Boussias Communications να στρέψει τους προβολείς στη στρατηγική προσέγγιση του Branded Content με ενισχυμένες δόσεις δημιουργικότητας και πρωτοτυπίας δεν προκαλεί εντύπωση.

Σε σχετική έρευνα που παρουσιάστηκε, αποδείχτηκε οτι το Edgerank έχει γυρίσει τις πλάτες του στα Organic και Paid posts και καλεί τους marketers να συνειδητοποιήσουν οτι:

  • Your facebook fan is not your friend

Αυτο που σε συνδέει με τη Facebook Fan page σου είναι οι κοινές branded experiences που συνδέονται άμεσα με το brand equity και τίποτα περισσότερο.

  • Α great idea creates buzz and not a Paid post.

Σε αναζήτηση της “μεγάλης” ιδέας θα πρέπει να επικεντρωθείς στο Brand Identity και Brand Promise. Επιπλέον πρέπει να μάθεις τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των Fans σου αναφορικά με το προιον σου και μετά να οργανώσεις τη στρατηγική σου- Παρακλάδι της οποίας αποτελεί η σύνταξη των posts. Κάνε μια έρευνα, γνώρισε το target market σου καθώς και τον τρόπο που σχετίζεται με το προιον σου- σε ποία στιγμή της ημέρας το χρησιμοποιούν, με ποιο τρόπο, για ποια χαρακτηριστικά του  έχεις κερδίσει share of mind and share of heart.  Επένδυσε και αξιοποίησε αυτή τη γνώση για να δημιουργήσεις online communities όπου ο καταναλωτής θα λειτουργεί ως Brand ambassador και οχι απλά ως Buyer. Μην ξεχνάς οτι posts και ενέργειες με μηδενικό Brand Relevance οχι μόνο ενοχλούν αλλά είναι πιθανό να οδηγήσουν και σε Unlike Page.

Στο προσωπικό μου ημερολόγιο κρατώ επίσης:

  • The world has gone mad and mobile.

Οι Fans δεν κοιμούνται ποτέ και απαιτούν απο τα Brands να ακολουθήσουν. Επιπλέον ο καταναλωτής δεν αντιλαμβάνεται το ρόλο του μονοσήμαντα στη διαδικασία της επικοινωνίας και σε πολλές περιπτώσεις αντικαθιστά τον marketer στη δημιουργία περιεχομένου ειδικά οταν έχει να μοιραστεί μια αρνητική Branded experience. Αυτο συνεπάγεται οτι θα πρέπει να υπάρχει ενα ετοιμοπόλεμο Crisis Management planning το οποιο και θα εφαρμόζεται αφου έχει γίνει το κατάλληλο customization.

  • There is no time and word- limit to imagination and creativity.

Μια πρωτότυπη ιδέα δεν χρειάζεται να είναι φλύαρη και να επιμηκύνει το attention span του καταναλωτή περισσότερο απο 6 sec για να είναι αποτελεσματική. Μερικές φορές οι 140 χαρακτήρες ( Twitter) είναι αρκετοί για την online προώθηση μέσω της μετάδοσης σκηνή προς σκηνή μιας τηλεοπτικής σειράς ενώ τα 6 sec  (Vine) επαρκούν για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας.

Το ραντεβού μας ανανεώνεται για το επόμενο SMC 2015.

Keep on Story -Telling

Guest posts · Social Media

Giota Doulgeridou

Η οικονομική επιστήμη την διεκδίκησε, το marketing την κέρδισε. Η Γιώτα εργάζεται στο χώρο των media, μπαινοβγαίνει στα online communities και εμμένει στη 360-degree marketing approach.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο