suit
  • 1,551 Followers
    Follow @suitGR
  • 3474 Fans
  • 3,611 Members

The New Stuff - Suit digital marketing

Fail · Social Media
Jan 18 2010

Στρουθοκαμηλισμός στα κοινωνικά μέσα;

George Anagnostopoulos


Είναι αξιοσημείωτο αυτό που συμβαίνει στις περισσότερες εταιρίες αυτή τη στιγμή σε σχέση με τα social media.

Οι περισσότερες φοβούνται να ασχοληθούν με αυτά γιατί φοβούνται ότι έτσι θα χάσουν τον έλεγχο. Θέλουν τον καταναλωτή ελεγχόμενο, περιορισμένο, όχι πολύ σκεπτόμενο. Προτιμούν να τον έχουν σε μια κατάσταση όπου να του καλύπτουν την ανάγκη για αλλαγή, δίνοντάς του νέα προϊόντα της ίδιας μάρκας για να δοκιμάσει, με αποτέλεσμα να μην έχει λόγο να επιλέξει μια διαφορετική μάρκα.

Και φυσικά, ο κάθε σκεπτόμενος, διαδραστικός και απαιτητικός καταναλωτής που βλέπει ότι δεν τον σέβονται, θα αντιδράσει. Και θα αντιδράσει χωρίς προειδοποίηση, σαν σεισμός ή καλύτερα σαν τρομοκρατικό χτύπημα.

Ας πάρουμε ένα υποθετικό παράδειγμα.

Ο Νίκος είναι φανατικός καταλανωτής ενός προϊόντος, μάρκας BrandX. Λατρεύει να τρώει το BrandX για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Το προτείνει διαρκώς στους φίλους του και κάποιοι συμφωνούν με τα γευστικά του γούστα, οπότε τον ακολουθούν.

Μέχρι που κάποια μέρα, μέσα σε ένα κουτί από BrandX βρίσκει – όχι κάτι τελείως τραγικό – ένα χαλίκι!

Αυτό είναι κάτι που πρέπει να μάθουν οι φίλοι του άμεσα, οπότε ποστάρει φωτογραφία σε 2-3 κοινωνικά μέσα και προσπαθεί να tagάρει τη BrandX μόνο που η BrandΧ δεν μπορεί να tagαριστεί γιατί δεν έχει παρουσία στα ιντερνετικά δρώμενα παρά μόνο ένα site που κατασκευάστηκε προ διετίας και ένα πρόσφατο mini-site για την προώθηση μιας νέας γεύσης. Όλα στατικά, χωρίς ίχνος από community από πίσω.

Αποφασίζει να στείλει email περιγράφοντας το συμβάν και δίνοντας links στα posts του, επειδή θέλει η εταιρία που παράγει το προϊόν που λατρεύει να φερθεί σωστά. Της δίνει την ευκαιρία να εξηγήσει γιατί συνέβη αυτό, να ζητήσει συγνώμη, να αυξήσει τους ποιοτικούς ελέγχους και φυσικά να του το αντικαταστήσουν με άλλο προϊόν και κάποιο δωράκι.

Αντίθετα, τα email για το BrandX αντί να πηγαίνουν στον product manager, πάνε σε κάποιον freelance web designer που είχε φτιάξει το site, σε ένα λογαριασμό τον οποίο δεν κοιτάει παρά μόνο μια φορά την εβδομάδα. Αλλά εδώ πρόκειται για μια είδηση για το Νίκο, δε μπορεί αυτό το πράγμα να περιμένει μια βδομάδα.

Αγανακτισμένος που δεν παίρνει απάντηση στο mail επί δύο μέρες, ο Νίκος καλεί στη γραμμή καταναλωτών της BrandX. Μιλάει με μια υπεύθυνη που είναι ειδική στο να δίνει στο κοινό συνταγές που περιλαμβάνουν το BrandX. Παρόλα αυτά, αντιλαμβανόμενη το πρόβλημα, καταγράφει 1-2 πράγματα και προωθεί το τηλέφωνο και το όνομα του Νίκου στον product manager.

Ο product manager το αφήνει για μια ακόμη μέρα και το προωθεί στον quality assurance manager, ο οποίος τελικά τηλεφωνεί στο Νίκο και επιβεβαιώνει τα της ιστορίας του.

«Θα στείλουμε κάποιον να το ελέγξει από βδομάδα», του λένε.

Και όταν τελικά αυτός ο κάποιος, ο οποίος στην πραγματικότητα είναι πωλητής που απλώς έτυχε να περνάει από την περιοχή του Νίκου, περάσει να κάνει μια εκτίμηση της ζημιάς, το μόνο που θα δει είναι ένα χαλίκι στο κουτί του BrandX. Θα ζητήσει συγνώμη από το Νίκο εξηγώντας πως καμιά φορά συμβαίνουν και λάθη στη γραμμή παραγωγής και θα του δώσει μια ολόκληρη κούτα από BrandX που θα του βγάλει του Νίκου ένα τρίμηνο τουλάχιστον.

Ο πωλητής όμως δε θα δει όμως όλη την online συζήτηση για το BrandX. Όλους τους φίλους, γνωστούς και αγνώστους του Νίκου που διάβασαν την ιστορία του στο blog του. Που άφησαν σχόλια και απαντήσεις στο Facebook και στο Twitter. Που στείλανε την ιστορία του και τις his-res φωτογραφίες του σε κάτι φίλους τους δημοσιογράφους για να το γράψουν στην online εφημερίδα τους ή που τη στείλανε στο Τρωκτικό. Που θα μείνουν ασυγκίνητοι από την κούτα που έλαβε ως δώρο ο Νίκος.

Και όλα αυτά επειδή κανείς από την εταιρία δεν μπορεί να τους δείξει ότι χρειάζονται online παρουσία για να προωθούν τα καλά και να απαντούν στα κακά.

Γρήγορα, έξυπνα, υπεύθυνα.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Fail · Social Media

branding · Social Media · tag

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Professional Diploma in Digital Marketing

Έλα στο πρόγραμμα που έχει εκπαιδεύσει πάνω από 1.700 επαγγελματίες και μάθε όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το Digital Marketing.

Professional Diploma in Digital Marketing.

 

Έναρξη προγράμματος: 13 Ιανουαρίου 2020

 

Subscribe to Our Newsletter

Θα λαμβάνεις email από εμάς μόνο όποτε έχουμε κάποιο νέο άρθρο γύρω από το digital marketing.

Ελέγξτε το φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας.

Αναζήτηση

Αγγελίες

Η Socialab βρίσκεται σε περίοδο ανάπτυξης και αναζητά:

  • Intern
  • HR Developer / Head Hunter
  • Business Developer
  • Digital Conceptual Copywriter
  • SEM/PPC Expert
  • SEO Guru
  • Web Designer
  • Web Developer

Για τα skills που απαιτεί κάθε θέση και για τη διαδικασία, επισκεφθείτε τη σελίδα καριέρας.

Meet the Team!

Socialab Team Socialab Team

What's Hot

  • Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

Τι είναι το suit.gr;

Το suit.gr είναι πνευματικό παιδί του Γ. Αναγνωστόπουλου. Ξεκίνησε το 2009 με σκοπό να εκπαιδεύει όσους ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στο digital marketing.

Σήμερα, η αρχισυντάκτριά του είναι η Φαίη Καρρά, PR Manager στη Socialab. Το περιεχόμενο του suit.gr σήμερα αποσκοπεί στο να ενημερώνει για τις αλλαγές του online περιβάλλοντος, δρώντας συμπληρωματικά με το Professional Diploma in Digital Marketing που διδάσκει η Socialab στο ALBA, όπου το κοινό μπορει να εκπαιδευτεί για τις ευκαιρίες που υπάρχουν στα ψηφιακά μέσα.

Find Us

Archives

Tags

advertising adwords analytics bloggers blogs brand branding business Content content marketing crisis digital marketing edgerank email engagement Facebook facebook ads fb-page fb ads fb pages future google instagram iphone jobs linkedin marketing Mobile News pinterest roi seo snapchat socialab Social Media social media marketing stats tips trends tv Twitter video Viral viral video youtube

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Αναζήτηση

Subscribe to Our Newsletter

Θα λαμβάνεις email από εμάς μόνο όποτε έχουμε κάποιο νέο άρθρο γύρω από το digital marketing.

Ελέγξτε το φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας.

  • 1890
    Posts
Copyright suit.gr © 2023 | Το suit.gr είναι ένα asset που διαχειρίζεται η Socialab Advertising IKE, το πρώτο digital-first 360° agency.

Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Ρυθμίσεις CookieΑποδοχή ΕπιλεγμένωνΑποδοχή όλων
Πολιτική Cookies

Επισκόπηση απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Aπαραίτητα
Always Enabled

Τα απαραίτητα cookie είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

CookieTypeDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-necessary011 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-non-necessary011 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Non Necessary".
PHPSESSID0This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy011 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
__cfduid11 monthThe cookie is set by CloudFare. The cookie is used to identify individual clients behind a shared IP address d apply security settings on a per-client basis. It doesnot correspond to any user ID in the web application and does not store any personally identifiable information.
Προτιμήσεις

Τα cookie προτιμήσεων χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση των προτιμήσεων των χρηστών για την παροχή προσαρμοσμένου περιεχομένου για τους χρήστες, όπως η γλώσσα του ιστότοπου ή η τοποθεσία του επισκέπτη.

CookieTypeDurationDescription
lang0This cookie is used to store the language preferences of a user to serve up content in that stored language the next time user visit the website.
Λειτουργικά

Τα λειτουργικά cookie βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλων λειτουργιών τρίτων.

CookieTypeDurationDescription
bcookie02 yearsThis cookie is set by linkedIn. The purpose of the cookie is to enable LinkedIn functionalities on the page.
Cookie απόδοσης

Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου που βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

CookieTypeDurationDescription
YSC1This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
_gat01 minuteThis cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
__utma02 yearsThis cookie is set by Google Analytics and is used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmb030 minutesThe cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc0The cookie is set by Google Analytics and is deleted when the user closes the browser. The cookie is not used by ga.js. The cookie is used to enable interoperability with urchin.js which is an older version of Google analytics and used in conjunction with the __utmb cookie to determine new sessions/visits.
__utmt010 minutesThe cookie is set by Google Analytics and is used to throttle the request rate.
__utmz05 monthsThis cookie is set by Google analytics and is used to store the traffic source or campaign through which the visitor reached your site.
Διαφημιστικού σκοπού

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να παρέχουν στους επισκέπτες σχετικές διαφημίσεις και καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτά τα cookies παρακολουθούν τους επισκέπτες σε ιστότοπους και συλλέγουν πληροφορίες για την παροχή προσαρμοσμένων διαφημίσεων.

CookieTypeDurationDescription
fr12 monthsThe cookie is set by Facebook to show relevant advertisments to the users and measure and improve the advertisements. The cookie also tracks the behavior of the user across the web on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE12 yearsUsed by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
uid01 yearThis cookie is used to measure the number and behavior of the visitors to the website anonymously. The data includes the number of visits, average duration of the visit on the website, pages visited, etc. for the purpose of better understanding user preferences for targeted advertisments.
VISITOR_INFO1_LIVE15 monthsThis cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Analytics

Τα αναλυτικά cookie χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τις μετρήσεις, τον αριθμό των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, την πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

CookieTypeDurationDescription
GPS030 minutesThis cookie is set by Youtube and registers a unique ID for tracking users based on their geographical location
_ga02 yearsThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, camapign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assigns a randoly generated number to identify unique visitors.
_gid01 dayThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the wbsite is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages viisted in an anonymous form.