Social Media is Marketing, not Sales
Προσπαθώ, όταν βλέπω πελάτες που ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για τη διαχείριση των social media, να τους πω ότι αυτό που πρέπει να κάνουν είναι marketing και όχι πωλήσεις.
Και το λέω αυτό γιατί όλοι ενδιαφέρονται αποκλειστικά στο να δουν άμεσα αποτελέσματα στην ταμειακή τους μηχανή. Τους εξηγώ ότι το marketing είναι κάτι που περιλαμβάνει πωλήσεις, αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Προσπαθώ να δείξω στους πελάτες μου (υπάρχοντες και δυνητικούς) ότι οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στην εταιρεία τους απ’ ότι έχουν οι διευθυντές. Αν βγούνε οι καταναλωτές ομόφωνα και φωνάξουν για ένα νέο προϊόν που έχει άλλη γεύση, άλλο χρώμα, άλλο μέγεθος, άλλα συστατικά, άλλες επιδόσεις, τότε φρόντισε να τους το δώσεις.
Γιατί για να στο ζητάνε, σημαίνει ότι το θέλουν. Κι αν δεν τους το δώσεις, θα τους το δώσει ο επόμενος. Εκείνος που κάνει marketing, όχι μόνο πωλήσεις. Εκείνος που έχει προσθέσει το feedback των πελατών του στη διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων, που τους ακούει, σέβεται τη γνώμη τους και τους προσφέρει αυτό που θέλουν.
Ας μην ξεχνάμε ότι είναι κύκλος και γυρίζει…