Social Media Map 2013
Πώς διαμορφώνεται το τοπίο των social media το 2013;
Η Overdrive Interactive παρακολουθεί και καταγράφει την αγορά των SM σε όλες της τις εκφάνσεις και μας λέει ποια websites, mobile apps, tools & platforms χρησιμοποιούνται στην αμερικάνικη αγορά για:
- social networks (public, local, private)
- professional social networks
- social recruiting
- blogging
- lifecasting
- podcasting
- microblogging
- location-based apps
- social music networks
- social search
- social bookmarking & sharing
- social travel networks
- social commerce
- social gaming
- product reviews
- management & measurement
- video sharing
- social Q&A
- wikis
- URL shorteners
- e-commerce platforms
Φυσικά ελάχιστα από τα εν λόγω δίκτυα ανταποκρίνονται προς το παρόν στην ελληνική πλατφόρμα, όμως καλό είναι να περιμένουμε ως marketers πως όσο το κοινά στα social media αυξάνεται, τόσο θα αυξάνεται και το diffusion της προσοχής τους σε πολυποίκιλτα μέσα.