The New Stuff - Suit digital marketing

Λάθη στα social media το 2013

Eleni Papastergiou


Μέχρι πρόσφατα, πολλές ήταν οι εταιρίες που η ιδέα και μόνο των social media τους τρόμαζε. Όμως, αυτός ο φόβος ήταν και λογικός γιατί τα λάθη στα social media θα τα δουν πολλοί και θα τα συζητήσουν ακόμα περισσότεροι. Το 2013 ήταν μία χρονιά που έγιναν πολλές γκάφες από μεγάλες εταιρίες στα social media.

2

To πιο πρόσφατo λάθος στα social media έγινε από το  χρηματοπιστωτικό ίδρυμα JPMorgan το Νοέμβριο. Στελέχη του ιδρύματος αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν στο twitter το hashtag #AskJPM, που θα φιλοξενούσε ερωτήσεις των χρηστών και απαντήσεις από την εταιρία. Όμως, καθώς η JPMorgan κατηγορούνταν ότι είναι η κύρια υπεύθυνη για την τωρινή ύφεση των ΗΠΑ, η ιδέα του Q&A δε θα επέφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα και η εταιρία το ακύρωσε. Πάντως, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς η JPMorgan θα χειριζόταν την παρουσία της στο twitter χωρίς το κοινό και χωρίς το brand loyalty που θα έπρεπε να έχει.

Από τα πιο διάσημα λάθη του 2013 ήταν αυτό της Amy’s Baking Company. Eμφανίστηκε στην εκπομπή «Kitchen Nightmares» και λόγω του ότι κράτησε στάση μη- απολογητική για τη χρήση κακής ποιότητας στρατηγικών, ξεκίνησε θύελλα αντιδράσεων σε facebook και twitter από τους τηλεθεατές. Οι υπεύθυνοι της εταιρίας πανικοβλήθηκαν και αφού υπερασπίστηκαν μέσω των social media τη στρατηγική τους, απείλησαν ότι θα μηνύσουν όσους τους συκοφαντούν online. Λόγω των πολύ κακών κριτικών που κυκλοφόρησαν στον Τύπο για το ξέσπασμα της, η Amy’s Baking Company ισχυρίστηκε ότι είχε πέσει θύμα hacking.

Ο λογαριασμός του Burger King στο Twitter είχε hackαριστεί νωρίτερα αυτό το έτος, αν και δεν προκλήθηκε μεγάλη ζημιά. Μετά από ένα shout-out στα McDonalds και μερικές αναφορές σε διάφορα ναρκωτικά, το twitter έκανε suspend το λογαριασμό και επανήλθε στα χέρια της ΒΚ. Ο λογαριασμός είχε πάρει 5.000 νέους οπαδούς μέσα σε 30′ και γι ‘αυτό δεν ήταν ιδιαίτερα άσχημα νέα για το Βurger King.

Η εταιρία Epicurius έκανε ένα μεγάλο σφάλμα «πατώντας» στην τραγωδία που συνέβη στη Βοστώνη tweetάροντας το εξής «Boston our hearts are with you. Here’s a bowl of breakfast energy we could all use to start today.». Βέβαια, συνηδειτοποίησε γρήγορα το λάθος της και έσβησε το σχετικό tweet και ζήτησε δημόσια συγνώμη.

Όταν το κρουαζιερόπλοιο Triumph της Carnival, έπαθε βλάβη στη μηχανή, οι επιβάτες ήταν εγλωβισμένοι για μέρες. Η εταιρία συνέχισε να κάνει update στα διάφορα social media χωρίς να αναφέρει το τρέχον συμβάν, παρόλο που αποτελούσε trending topic στο Twitter. To μόνο που ανέφερε ήταν ένα συγνώμη αφού οι επιβάτες γύρισαν ασφαλείς.

Περιμένω να δω τι θα συμβεί στα social media το νέο έτος. Οι εταιρίες θα μάθουν από τα λάθη τους;

Facebook · Fear of Social Media · Social Media · Twitter · Wrong Moves

Facebook · Social Media · Twitter · λάθη

Eleni Papastergiou

Η Ελένη ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting