The New Stuff - Suit digital marketing

Τι λειτουργεί τελικά στα social media;

Dora Ekaterini


Πολλά άρθρα, άρθρα επί των άρθρων, ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες και too much information για το πώς να πετύχετε στα social media, πώς να τα αξιοποιήσετε σωστά κτλ. Δεν έχω σκοπό να αναφερθώ στον δεκάλογο των επιτυχημένων βημάτων για το προαναφερθέν θέμα. Αλήθεια. Θα αναφερθώ απεναντίας, σε όσα μας έχουν διδάξει οι επαγγελματίες του  social media marketing, με απλές  αλλά στρατηγικές κινήσεις, που λειτουργούν και φέρνουν απτά αποτελέσματα.

social_mediat

Το πρώτο βήμα είναι να αφουγκράζεσαι το τι συμβαίνει γύρω από το brand σου. Τι πάει καλά, τι δεν πάει, τι έγινε λάθος και τι σωστά, τι λέει ο κόσμος γι’ αυτό – σε σένα κυρίως, αλλά και στους άλλους. Στη συνέχεια, αυτό που έχεις να κάνεις, είναι να μιλήσεις γι’ αυτό ή και να απαντήσεις σε όσα λένε άλλοι για το brand σου.  Αν, για παράδειγμα, έχεις έναν δυσαρεστημένο πελάτη, απάντησε, δώσε λύση, πρόσφερέ του κάτι για αντάλλαγμα. Από τα πιο σημαντικά πράγματα που μας έχουν μάθει οι επαγγελματίες του digital marketing είναι ότι θα πρέπει να υπάρχει άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές. Και όταν λέμε άμεση, εννοούμε άμεση. Ακόμα και αν κάτι πήγε στραβά, μπορείς να το διορθώσεις δημόσια με ένα post ή ένα comment και να κερδίσεις έτσι περισσότερα bonus στα μάτια των καταναλωτών.

Επιπλέον, θα πρέπει όποιος βρίσκεται πίσω από ένα brand στα social media, να ξέρει πώς να χρησιμοποιεί σωστά όλα τα insights που λαμβάνει προκειμένου να διαφημιστεί σωστά. Δεν αρκεί μόνο να ανεβάσει κανείς ένα post. Πρέπει να στοχεύσει σωστά το κοινό που θα το δει. Πρέπει να δημιουργείς στον κόσμο την ανάγκη να σε δει, να έρθει σε επαφή με σένα στα social media. Και αυτό θα το πετύχεις με το να είσαι προσιτός στον κόσμο, απλός, να λες την ιστορία σου, σαν να ήταν ένας φίλος σου από πίσω που θα ήθελε να έρθει σε άμεσο reaction μαζί σου και να πετύχεις το πολυπόθητο engagement.

Όλα αυτά, ωστόσο, θέλουν χρόνο, σταθερότητα, συνέπεια και άμεση ανταπόκριση. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι ένα brand χτίζεται έτσι. Με σταθερούς ρυθμούς δηλαδή. Κάπως έτσι χτίζεις και την ιστορία σου σαν brand στα social media. Μόνο έτσι το κοινό σου γίνεται πιστό. Και, παρόλο που όλα τα παραπάνω ίσως φαίνονται αυτονόητα μέχρι στιγμής, αρκεί μια ματιά στις περισσότερες σελίδες του Facebook για να δει κανείς ότι πολλά brands εξακολουθούν να καταφεύγουν σε πρακτικές που δεν έχουν αποτελέσματα.

Advertising · How To · Social Media

best practices · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting