The New Stuff - Suit digital marketing

Social Media Review 2014

Mara Havaki


Καλωσορίζοντας το 2015 πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούν να μαντέψουν τις αλλαγές που θα έρθουν στο digital ή ακόμα να προβλέψουν τα νέα trends. Για μας είναι προτιμότερο να κάνουμε έναν απολογισμό του περασμένου έτους.

SOCIALMEDIAGGI

Σημειώνοντας τι μάθαμε για τα social media μέσα στο 2014, αντλούμε σημαντική γνώση και εμπειρία ώστε να πάρουμε τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις για την καινούρια χρονιά.

Ας δούμε όμως αναλυτικά τι αξίζει να θυμόμαστε:

1. Το Facebook σαφώς ήταν και παραμένει ο πρωταθλητής των social media. Αρκεί να σκεφτούμε πως οι συνολικοί ενεργοί users του ανέρχονται σε 1,35 δισεκατομμύρια, καθιστώντας το το Νο.1 network παγκοσμίως. Δεν είναι τυχαίο που πάνω από τους μισούς users μπαίνουν στο Facebook όχι μόνο μία φορά αλλά πολλές φορές μέσα στην ίδια μέρα.

2. Το YouTube είναι το site με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για το 2014. Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι το 85% των online users (δηλαδή το 85% όλων των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Internet) επισκέπτονται το YouTube. Το ποσοστό αυτό είναι, όπως καταλαβαίνετε, τεράστιο. Αλήθεια, γνωρίζατε πως κάθε λεπτό το περιεχόμενο του εμπλουτίζεται κατά 100 ώρες; Τι εννοώ; Κάθε λεπτό «ανεβαίνουν» βίντεο που φτάνουν τη συνολική διάρκεια 100 ωρών.

3. Το Pinterest και το Tumblr είναι οι πλατφόρμες που μεγάλωσαν γρηγορότερα μέσα στο ’14. Το Pinterest σημείωσε μία αύξηση 110%, ενώ αντίστοιχα το Tumblr 120%. Όταν λέμε «μεγάλωσαν» εννοούμε προφανώς πως αυξήθηκαν οι active users τους κατά τα προαναφερθέντα ποσοστά. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως οι δύο αυτές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν το νεότερο κοινό, καθώς το 70% των χρηστών τους είναι μεταξύ 16-34 ετών.

4. Το Snapchat είναι το social app που αναπτύχθηκε γρηγορότερα τη χρονιά που πέρασε. Μιας και τα mobile devices έχουν κυριεύσει τη ζωή μας και το 40% των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν τα προτιμούν για να κάνουν login στα social networks, το Snapchat γνώρισε μεγάλη επιτυχία και σημείωσε αύξηση κατά 56%. Φαίνεται πως πολλοί νέοι εμπιστεύονται αυτή την εφαρμογή, αφού το 71% των χρηστών της είναι κάτω των 25 ετών.

Κρατώντας αυτά τα bullets, δε γίνεται παρά να συμφωνήσουμε πως τα social media είναι απαραίτητα σε κάθε εταιρία, brand και προϊόν. Πρόκειται για χρήσιμα εργαλεία που προσφέρουν πολλές ευκαιρίες που αξίζει να αρπάξει κανείς προκειμένου να έρθει κοντά με το κοινό του.

Το κυριότερο είναι να είμαστε πάντα ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις μιας και ο χώρος του digital χαρακτηρίζεται από τις ραγδαίες αλλαγές του. Όσο πιο ενημερωμένοι και adaptable είμαστε, τόσο πιο σωστά θα αξιοποιούμε τα νέα trends στην εκάστοτε στρατηγική digital marketing που θέλουμε να αναπτύξουμε.

Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο εμείς θα είμαστε κοντά σας και αυτό το έτος, φροντίζοντας για την έγκαιρη και σωστή ενημέρωσή σας.

Καλή digital χρονιά να έχουμε! 🙂

Social Media

digital · digital marketing · Facebook · News · pinterest · snapchat · Social Media · tumblr · youtube

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting