The New Stuff - Suit digital marketing

Τα μεγαλύτερα Social Media Traffic Referrals

Vassiliki Plemmenou


Είναι γνωστό πως το Facebook είναι η κυριότερη πηγή traffic στα social media και μάλιστα με μεγάλη διαφορά. Για την ακρίβεια, το Facebook δίνει κατά μέσο όρο 22% traffic έξω από αυτό, με κοντινότερο «αντίπαλο» το Pinterest στο 5%, δηλαδή τέσσερις φορές λιγότερο, ενώ το Twitter βρίσκεται κάτω από το 1% σε referrals.

traffic referrals

Τα στοιχεία αυτά προέκυψαν από έρευνα που μελέτησε το διάστημα του τετραμήνου Ιούνιος-Σεπτέμβριος 2014 περισσότερα από 300.000 websites με συνολικό κοινό περισσότερων από 400 εκατομμύρια χρηστών. Το είδος των sites ποικίλει, από μικρά ανεξάρτητα blogs μέχρι μεγάλα εμπορικά sites διαφόρων κοινών. Παρατηρούμε λοιπόν πως το δείγμα της έρευνας είναι ισχυρό.

Με τα χρόνια, η επιρροή του Facebook μεγάλωσε κατά 115% και του Pinterest 50%, ενώ το Twitter έχασε το 24% της επιρροής του. Πέρα από το γεγονός ότι κατέχει τη μεγαλύτερη user base, το Facebook συνεχίζει να δημιουργεί περισσότερο traffic λόγω και της γενικότερης αύξησης των social media referrals. Οι χρήστες εμπιστεύονται όλο και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης και προτιμούν να παίρνουν πρόσβαση στην πληροφόρησή τους μέσα από τα social media.

Η επιρροή του Pinterest είναι αξιόλογη, δεδομένου ότι αριθμεί μόνο 70 εκατομμύρια χρήστες, έχοντας να αντιμετωπίσει το Facebook με περισσότερους από 1 δις users. Στην άλλη όχθη, το Twitter δείχνει διαφορετική εικόνα. Από τον Σεπτέμβριο του 2013, το μερίδιό του στα social media referrals έχει μειωθεί από 1,17% σε 0,88%.

Στο μεταξύ, Youtube, Google+ & LinkedIn έχουν μείνει με διαφορά πίσω με κοινό για όλα μερίδιο social media traffic μικρότερο από εκείνο του Twitter.

Μήπως λοιπόν το Pinterest, εκτός από ένα social media trend, είναι μια πλατφόρμα που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας για να αυξήσουμε το traffic του site μας;

Facebook · Pinterest · Social Media

referral traffic

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Vassiliki Plemmenou

Η Βασιλική έχει 2ετή εμπειρία ως Social Media Manager σε μεγάλο Δημοσιογραφικό Οργανισμό, είναι όμως new entry στο χώρο των digital agencies. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing και είναι μονίμως ενθουσιασμένη γι'αυτό! Welcome her to the digital world!

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο