The New Stuff - Suit digital marketing

Social proof και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας

Efi Vardia


Σκεφτείτε την τελευταία φορά που αποφασίσατε να αγοράσετε ένα κινητό. Πόσες ώρες περάσατε να κοιτάτε online κριτικές ή να ρωτάτε γνωστούς σας μήπως γνωρίζουν το συγκεκριμένο μοντέλο του κινητού που σας ενδιαφέρει να αγοράσετε; Όταν τελικά μάθατε όλα αυτά που ψάχνατε, λογικά καταλήξατε σε αυτό που έχει τις καλύτερες κριτικές ή σε αυτό που σας πρότεινε ο γνωστός σας. Αυτό είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα social proof. Το social proof λοιπόν πρόκειται για ένα φαινόμενο όπου οι άνθρωποι επηρεάζονται από τις απόψεις και τις ενέργειες άλλων ανθρώπων. Πώς όμως το social proof μπορεί να σας βοηθήσει στην επιχείρηση σας; 

Επενδύστε στη σχέση σας με τους πελάτες σας

Αρχικά το πιο σημαντικό βήμα είναι η επένδυση της σχέσης σας με τους πελάτες σας. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με τις άμεσες απαντήσεις σας σε ερωτήσεις τους στα social media είτε με την καλύτερη εξυπηρέτηση τους στις αγορές που πραγματοποιούν. Όσο πιο ευχαριστημένοι μείνουν από την άμεση ανταπόκριση σας αλλά και την εξυπηρέτηση σας τόσο καλύτερα λόγια θα πουν για εσάς και περισσότερες θετικές κριτικές θα πάρετε. Πρέπει πάντα να είστε σε ετοιμότητα για να απαντήσετε κάθε ερώτημα που μπορεί να έχουν και να τους δείξετε ότι θα είστε πάντα δίπλα τους για την πιο άμεση εξυπηρέτηση τους.

Επιπλέον δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι όσο και να ”μεγαλώνετε” σαν επιχείρηση θα πρέπει να συνεχίσετε να είστε πρόθυμοι να απαντάτε στις ερωτήσεις τους και στους προβληματισμούς τους διότι αυτό θα λειτουργήσει ακόμα καλύτερα για εσάς καθώς θα δείξετε στον κόσμο ότι παρά το μέγεθος και τις υποχρεώσεις που μπορεί να έχει μια τόσο μεγάλη επιχείρηση πάντα θα βρίσκετε χρόνο να είστε κοντά στον πελάτη.

Δείξτε την επιτυχία σας!

Κάτι άλλο που θα βοηθήσει στην αύξηση των θετικών κριτικών και κατά συνέπεια στην αύξηση των πωλήσεων προϊόντων σας ή υπηρεσιών σας είναι το να βάλετε σε ένα εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα σας και στις σελίδες σας στα social media τη δημοτικότητα των σελίδων σας ή ακόμα και να κάνετε posts στα social media οπού θα ενημερώνετε το κοινό σας ότι πετύχατε τον στόχο σας φτάνοντας σε ένα συγκεκριμένο αριθμό ακόλουθων. Σύμφωνα λοιπόν με το social proof οι άνθρωποι που δεν σας ακολουθούν όταν δουν ότι έχετε ένα αρκετά μεγάλο αριθμό ακόλουθων θα μπουν στον πειρασμό να επισκεφθούν τη σελίδα σας και να μάθουν τα πάντα για εσάς και δεδομένου ότι ήδη έχετε αρκετούς followers το πιο πιθανό είναι να καταφέρετε να πείσετε ακόμα περισσότερους να σας ακολουθήσουν!

Η άποψη ενός ειδικού μετράει

Μια πολύ καλή ιδέα επίσης είναι το να συνεργαστείτε με κάποιον άνθρωπο που έχει κάποιες γνώσεις σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε και να πει δυο λόγια για την επιχείρηση σας και τα προϊόντα σας. Αυτό θα λειτουργήσει αμέσως υπέρ σας καθώς το να πει κάποιος ειδικός καλά λόγια για εσάς θα δώσει κύρος στην επιχείρησή σας και θα είναι πιο εύκολο για το κοινό να σας εμπιστευθεί, να ξεκινήσει να σας ακολουθεί και να σας προτιμά για τις αγορές του.

Social Media

social proof

Efi Vardia

H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting