The New Stuff - Suit digital marketing

Σύστημα star rating στις σελίδες του Facebook;

Despina Skordili


Είναι γνωστό ότι πριν από μερικούς μήνες το Facebook ξεκίνησε να εφαρμόζει ένα σύστημα star rating στους mobile χρήστες του, ζητώντας τους να βαθμολογούν επιχειρήσεις στις οποίες έκαναν check-in μέσω της υπηρεσίας Local Search. Λίγο αργότερα, μια παρόμοια εφαρμογή εμφανίστηκε και στην desktop version, όπου οι χρήστες μπορούν πλέον να βαθμολογούν και να γράφουν recommendations για places στα οποία έχουν κάνει like, ακόμα κι αν δεν έχουν κάνει ποτέ check-in.

Παρόλο που μέχρι τώρα τα reviews και οι βαθμολογίες των χρηστών εμφανίζονταν διακριτικά στο πλάι της σελίδας, τις τελευταίες ημέρες άρχισε να γίνεται εμφανές ότι το Facebook εφαρμόζει μία νέα πειραματική λειτουργία.

Όπως φαίνεται στο screenshot, ένα σύστημα five-star rating βρίσκεται πλέον ακριβώς κάτω από το όνομα της σελίδας, κάνοντας έτσι εμφανές το συναίσθημα του κόσμου αλλά και ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες της να τη βαθμολογήσουν και, άρα, να την κάνουν ορατή στο News Feed των επαφών τους.

rosebud_scrnsht

Μπορεί το Facebook να μην έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα με ποιο τρόπο αυτή η νέα λειτουργία θα προκαλέσει αλλαγές και εάν θα είναι μόνιμη, ωστόσο είναι σημαντικό να ερευνήσουμε τι επιπτώσεις θα έχει στο digital marketing.

Όταν το Facebook εισήγαγε το Like button, σκοπός ήταν οι χρήστες να μπορούν να δηλώσουν τη θετική διάθεσή τους απέναντι σε ένα brand πατώντας το. Ωστόσο, με τον καιρό το Like άρχισε να χάνει την κυριολεκτική του σημασία και να χρησιμοποιείται και για άλλους σκοπούς.

Για παράδειγμα, εάν κάποιος πατήσει το Like widget σε ένα άρθρο που διάβασε σε κάποιο website, μπορεί να σημαίνει απλά ότι θέλει να το εμφανίσει στις επαφές του για να ξεκινήσει μία συζήτηση και όχι αναγκαστικά ότι συμφωνεί με το περιεχόμενό του. Αρκετές φορές, οι χρήστες κάνουν Like σε κάποια σελίδα για να λαμβάνουν updates και να ενημερώνονται για events που ποστάρονται μέσω αυτής, χωρίς αναγκαστικά να έχουν θετικό συναίσθημα απέναντι στο brand που βρίσκεται στο όνομα της σελίδας.

Εάν το σύστημα star rating εφαρμοστεί επίσημα και διαδωθεί και σε άλλες σελίδες πέρα από αυτές που είναι συνδεδεμένες με places, αυτό σημαίνει ότι οι marketers θα πρέπει να γίνουν πιο προσεκτικοί στη social media στρατηγική τους. Σκοπός δε θα είναι πλέον μόνο η αύξηση του engagement, αλλά η έμφαση στη δημιουργία ενός θετικού κλίματος στο περιεχόμενο της σελίδας. Και ο σχεδιασμός ενός καλού content strategy είναι το κλειδί για την επίτευξη αυτού του σκοπού.

Advertising · Facebook · News · Social Media

content strategy · Facebook · fanpages

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting